FX2000 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hvorfor skal du egentlig ikke ha multilink?? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvordan blir det da der stikkakslingene går inn på diffen? Kan vel ikke ha så mye vinkel der? 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvordan blir det da der stikkakslingene går inn på diffen?Kan vel ikke ha så mye vinkel der? Det går med litt.. men man får jo ikke den ektreme camberen... Men stikkaksler tåler litt... Denne måten å lage spissing/camber på, blir brukt i rallycross blandt annet... Og det holder jo der.. men selvsagt, den ekstreme endringen vil den nok ikke tåle... Men det er ikke så mye som skal til for å få de vinklene man vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg får -1.4 grader negativ camber, og det holder. litt bilder. Deler som ligger uorganisert Neste ting på agendaen er og strippe den ferdig innvendig, taktrekk etc. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvilken farge skal jeg ha på prosjektet? Jeg har lyst på MØRKE rød med hvite dekaler. samt at jeg lurer på dette kittet fra Realcar [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvilken farge skal jeg ha på prosjektet? Jeg har lyst på MØRKE rød med hvite dekaler. samt at jeg lurer på dette kittet fra Realcar for å gjenta det Richard F så fint har sagt: Jeg har fortsatt til gode å se et styling kit som passer 740 Kjøp orginalt addon.. Det funker.. ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 addon blir på bruksbilen, har sideskjørtene liggende. det kittet fra realcar er nice det ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Evt. Bross til 740,det er sjeldent og tøft på 740:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 bilde? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Godt å se bilen har fått en ny herre, den fikk ingen kjærlighet av den forrige. Kommer og inspirerer en dag. Sexy ishjul du har foran forresten. :D Virtual og andre som stusser på stiv aksel med camber kan søke litt på 'grp a alu aksel' og 'banansplines'. Jeg sier ikke mer. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Loken. Det kittet der så ikke akkurat bra ut. Du har enda ikke fått med deg at å style en Volvo er som å sminke en gris. Hvorfor skal man style bilen? Er det fordi man skal skryta av at den er styla? Er det for å "skille" seg ut? Tenk deg om før du kjøper kittet.:ass: Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er ikke fan av styling på gammel volvo jeg heller, men kitet der kler 740 syns jeg! -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 som sagt, det er oppe til vurdering. litt av dagens skruing, Prøve montering av glassfiber skjermen, her må det tilpasses litt.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Fargene matcha vertfall Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 hehe, bildene lyver litt ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg