vidder Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 jeg tar hverfall meg aldri nær av noen som frivillig kjører gamle VAG produkter; -jeg synes altfor synd på de til det;) Og det fra en kar som kjører undermotorisert traktor? Sikkert kult å kjøre en bil som har komfort og kjøreegenskaper som en kontainer med hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hehe, blei litt skuffa jeg også....tenkte jeg at VAG endelig skulle satse på førerseter i WRC igjen, men nei da:( men har jo vært mange VAG biler som er blitt kjørt rally med etter 1987 da, bare at de er privateide, så det blir ikke så mye PR rundt dem.... Noen eksempler: Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Haha, den var bra. Sett en Sport Quattro ved siden av den og deres mor skulle ikke klart å skille dem fra en annen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Er ikke det der en gammel S1600 CalibR?? Nope. Er en S2000. Passive differ og 4wd Her er også en. Denne er Freddy Loix sin Mer Specs her I rally Sverige denne helga er det også en som kjører en S2000-bil. Jimmy Jöge. En Peugeot 207 også 2l. Han har bryti pga girkasse problemer. Mange andre som er intressert i denne klassen pga kostnadene. Billigre å drifte enn en wrc bil men dyrere enn en Gruppe N 4x4 bil (Mitsubishi Lancer evo - Subaru Impreza) Edit. http://www.marao-motores.com/2007/videos/207_S2000.wmv Her er en test gjort av Bruno Magalhaes i Portugal på torsdagen som var den 8/2 med en Peugoet 207 CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Haha, den var bra. Sett en Sport Quattro ved siden av den og deres mor skulle ikke klart å skille dem fra en annen. Takk skal du ha Ryeng!:) Endelig noen som ble med på den enkle, men (tilsynelatende?) ufarlige humoren, i motsetning til enkelte stakkars hårsåre sytepaver....;) Og det fra en kar som kjører undermotorisert traktor? Sikkert kult å kjøre en bil som har komfort og kjøreegenskaper som en kontainer med hjul. Den kommentaren tar jeg som et bevis på at jeg har truffet skruen på hodet...;) (Dessuten er det ganske kult ja:D) men er fullstendig inneforstått med det at en som (desverre) er eier av både 240 og sierra ikke har så mye en skulle sagt, og må også inneha en enorm mengde selvironi:D Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 men har jo vært mange VAG biler som er blitt kjørt rally med etter 1987 da, bare at de er privateide, så det blir ikke så mye PR rundt dem. Helt glemt Octavia og Fabia WRC du da? Haha, den var bra. Sett en Sport Quattro ved siden av den og deres mor skulle ikke klart å skille dem fra en annen. neineineineineinei! :boxing CalibR: (du er sikkert på jobb enda...) Stusser over pre-facelift og S2000 .. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Den er da fet? Samme om det er 1,5 meter fra framhjulene til fronten på bilen... Hvor lang er egentlig en femmer fra intercooler foran til stikk-akslene foran? Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Helt glemt Octavia og Fabia WRC du da? neineineineineinei! :boxing CalibR: (du er sikkert på jobb enda...) Stusser over pre-facelift og S2000 .. Alltid på jobb vett. Dem kjørte nå med Seat Cordoba WRC også. Husker når jeg var på Rally Madeira i 2001 så kjørte det en slik en. Å i disse fargene Husk også at S2000 bilen er 4x4. Poloen altså ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg