Gå til innhold

VAG tilbake i rally! ;)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Volkswagen Racing har bestemt seg for å satse på rally, og har derfor innhentet tidligere kolleger fra Audis motorsportdivisjon, omsider kom de fram til resultatet; Sport Passaten:

 

 

http://www.thetuning.ru/wp-content/uploads/2006/06/passat_break.jpg

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... ? Tar dere virkelig slike greier seriøst? Det der er jo en egen greie der ute. Det sitter folk som ikke gjør annet enn å xx'e bilene til folk. ;)

 

passat.jpg

Kilde: http://www.photoshopchop.com/forum/showthread.php?p=91712

 

Hmm, det heter ikke å "toone" en bil tror jeg. Fant bare vanlige "tegna" biler da. Hva heter den genren igjen?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig photoshoparbeid er jo forsåvidt sant, men vi får vel ikke være for harde med noen stakkars østeuropeere...plutselig finner de det for godt å faktisk bygge denne saken, helst på chassi fra lada niva eller noe....

 

Super tråd, er bare dumt Nitrofish ikke klarte å finne en passende topic, men man kan vel ikke forvente bedre av en som kjører Sierra og Volvo.

Det med topicen skjønte jeg ikke, men er fullstendig inneforstått med det at en som (desverre) er eier av både 240 og sierra ikke har så mye en skulle sagt, og må også inneha en enorm mengde selvironi:D

 

(alle volvo og sierra fans, prøv å ta dette inlegget med like stor seriøsitet som trådstartes inlegg)

 

jeg tar hverfall meg aldri nær av noen som frivillig kjører gamle VAG produkter; -jeg synes altfor synd på de til det;)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel kanskje funnet en mere passende titel som: Ny Vw passat, mindre bil for penga osv. Den passaten hadde i alle fall ikke noe med Rally å gjøre.

 

jeg tar hverfall meg aldri nær av noen som frivillig kjører gamle VAG produkter; -jeg synes altfor synd på de til det

 

Er bra du ikke gjør det, er tydelig vis ikke bare jeg som er slik. Er værre med sierra og volvo gutta. uff tror jeg blir dårlig her jeg sitter:sombrero:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel kanskje funnet en mere passende titel som: Ny Vw passat, mindre bil for penga osv. Den passaten hadde i alle fall ikke noe med Rally å gjøre.

 

Hehehe, klart jeg kunne skrevet "mindre bil for penga" (mindre spennende bil for penga får du vel kanskje ikke), "familiestasjonsvogn for barnløse" eller noe annet tørt. Det var allikevel en annen ide som slo meg først; mistenkte at poenget sikkert ikke ble oppfattet av alle, (skulle tro at en audifanatiker kanskje fikk det med seg) men når jeg ga bilen et kallenavn som "Sport Passat", hintet jeg til en slående likhet med en 20 år gammel bil fra samme firmagruppe; et 80-tallsikon som i aller høyeste grad har med rally å gjøre...;)

 

Hva gjelder "sierra-" og "volvogutta" (der henholdsvis: universalt senkesett har artikkelnummer "Best Tools AG115D", og wunderbaumeimen kan kjennes fra pynteblomstene ved gravstøtta) er vel en ganske annen diskusjon, på samme måte som "granadafolket" (sa noen leopardinteriør og laksetrapp?), og "einserkara" (brukte 25k på stygge felger, så hadde ikke råd til breie nok dekk å ha på de) ;)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auditq, du ble kanskje missfornøyd men her er noen gamle nyheter ;)

 

Her er nye Vw Polo S2000 under Rally Sasol med . 2liters sugemotor på 280hk, 4x4. Ble kjørt under Sasol rally ifjor i Zimbawe, Afrika. Bilen er enda i utviklingsfasen

 

habig_polo_03_mp_big.jpg

 

CalibR...

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår