sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Skulle starte bilen idag tildlig, den var tom for strøm.. så mens jeg var ute for å åpne panseret for å hekte på startkabler.. låste plutselig bilen seg.. noen måte å komme inn på? vet det går ann å dirke opp bakluka, men uten hell.. ingen som har bilde av ei bakluke innenfra uten trekk? noen tips? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hehe.. Gamlebilen min(primera) gjorde det mot meg og hvis jeg fiklet med batteriet. Jeg fiklet bare litt mer så låste sentrallåsen seg opp igjen :) Greit tips for de som vil inn i en primera en gang :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Du kan ikke bruke nøkkelen på passasjer døra? Det funka på meg, selvom jeg har fjernstyrt sentral lås! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Du kan ikke bruke nøkkelen på passasjer døra? Det funka på meg, selvom jeg har fjernstyrt sentral lås! dørhåndtak uten nøkkel hull :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Kan ringe NAF da, men kan bli skader når de bryter seg inn. Jeg ville sjekka hvis du har noen høggere i nærheten om de har noen 3-dørs delebiler, og tatt ruta fra den og knerta din egen. Koster vel 100lapp ca for en rute. Jeg har noen liggende, men det er til 5-dørs. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Naf åpner døra for deg, er ikke så veldig avanserte greiene i dørene på 3`er Golfene. Politiet kan sikkert hjelpe deg, hvis dem gidder da.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 driver å prøve å dirke opp bakluka.. skal ikke være umulig, men har ikke fått det til enda.. ingen her som har bilder av ei bakluke fra innsiden? skulle sett patenten på låsen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Nesten det samme som mitt problem, bare at mitt var omvendt og enklere å løse :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Om NAF skader bilen ved opplåsning uten å påpeke på forhånd at det kan bli skader, så har vel de et ansvar, mener åjeg å ha lest et sted.. Golf 3 er vel ikke akkurat avansert å åpne.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Får jeg foreslå egnet verktøy? Her har du en boksåpner du kan bruke, bør være effektivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Naf bruker 2 min på og komme seg inn, 500 kr i egenandel med gjensidige.. Fort gjort, og verdt penga i stedet for og stresse med den dritten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kom inn selv ista :) uten å kalle på noen.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 hva brukte du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 hva brukte du?? Boksåpneren? :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 hehe artige greier ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg