safoll Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 En kamerat av meg hadde en lite lur løsning på å fjerne is på frontruta si her om dagen, og brukte et tappjern (!!) til å skrape med, noe som selvfølgelig førte til riper i frontruten - ikke så dype riper sådan. Er det noen måte å fjerne ripene på, uten å måtte bytte frontruta for slikt småtteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 En kamerat av meg hadde en lite lur løsning på å fjerne is på frontruta si her om dagen, og brukte et tappjern (!!) til å skrape med, noe som selvfølgelig førte til riper i frontruten - ikke så dype riper sådan.Er det noen måte å fjerne ripene på, uten å måtte bytte frontruta for slikt småtteri? på gasolin.no har de et kit for polering av glassruter, om ripene ikke er for dype kan de poleres bort:) Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 En kamerat av meg hadde en lite lur løsning på å fjerne is på frontruta si her om dagen, og brukte et tappjern (!!) til å skrape med. Hils kameraten din og si, at om ikke annet gjorde han dagen min morsomere. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 tannkrem kan funke... bekjendte har prøvd... hvilket merke som er best til formålet vet eg dog ikke, men prøv deg fram... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Det var jo ikke en lur ting å gjøre. Prøv med tannkrem, det fungerer. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Tannkrem??? Men han får prøve, det skader jo ikke :D Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 helst hvit tannkrem, har jeg hørt :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopadopa Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 En kamerat av meg hadde en lite lur løsning på å fjerne is på frontruta si her om dagen, og brukte et tappjern (!!) til å skrape med, noe som selvfølgelig førte til riper i frontruten - ikke så dype riper sådan.Er det noen måte å fjerne ripene på, uten å måtte bytte frontruta for slikt småtteri? denne kameraten er vel ikke tilfeldigvis deg?;) hehe men lurer faktisk på det samme selv, funker seriøst tannkrem?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 tannkrem er jo en finfin slipepasta, men tviler på at tannkrem er den mest hensiktsmessige slipepastaen å bruke, hadde heller satset på å brukt vanlig poleringsvoks el fin rubbing istede. men det optimale er vel poleringspasta/utstyr som er lagd for akkurat polering av glass;) Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg