Gå til innhold

Selger 67 Camaro prosjekt m 400 SB motor

Ranger emnet

ChevCamaro67

Anbefalte innlegg

OBS: Arbeidslyst påkrevd før du leser videre! :deng

Har en prosjektbil stående (LOFOTEN) for noen med kraftig arbeidslyst! Er ribbet ned innvendig\utvendig. RULLBAR STAND, ikke kjørbar.. (er ikke koblet opp bremser + +) Har stort sett alt av karosserideler. Nye skjermer foran og bak, samt div paneler her og der! Masse nytt som el.nett, chrom lister, pakninger, bensintank,instrumentpanel, knotter, duppeditter osv osv følger med.. Mangler det meste av interiør i tak og gulv! Har seter i dårlig forfatning.. Trenger en forgasser for å få motor i gang.(400Smallblock) Mer info bare spør.

Kjøpte bilen fra pennsylvania i usa for 1,5 år siden og fikk den fraktet til norge. Alt av dokumenter er i orden og toll\mva er i orden. Arbeidslysten og jobbsituasjonen min har gjort at jeg ikke ser meg i stand til å renovere denne flotte klenodiet med det første derfor håper jeg det er noen andre der ute som kan gi den den pleie den behøver og fortjener!

Prisantydning: ja si det.. kom med bud, er åpen for det meste.

Frakt: Ser du mørkt på en tur med bil og henger er toget en mulig løsning, fikk den opp hit fra tollterminalen i oslo den veien.

Har flere bilder av nåværende stand, ta kontakt tewb@c2i.net så mailer jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Regnet ikke med at det var et 10.000,- projekt nei, men regner ikke med at det er et 100.000,- projekt heller.

Og for å vite selv om jeg kan vurdere det seriøst så må jeg nesten vite pris først :)

Viss du vil legge ut pris så kan du godt legge ut pris både med og uten motor/gir kombo. For motor/gir har jeg.

Du kan godt sende meg pris på PM om ønskelig, skal ikke videre formiddle det.

Mvh: Umek

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider