SStande Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 er ganske ny med audi.. er det noen som vet hvor man kan på tak i speil til bilen? det er en 85 mod coupe.. trenger også baklykt på høyre side bak for der er det en stooOOOOr sprekk:( håper noen gidder å hjelpe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har lite konstruktivt å komme med, men kan jo fortelle deg at bilen din heter Audi Coupe, Og ikke Audi 80 Coupe. Audi 80 og 90 er kun sedan. Står det 80 coupe i vognkortet ditt er det feil. http://www.norskbildelesenter.no har mye deler til audi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har lite konstruktivt å komme med, men kan jo fortelle deg at bilen din heter Audi Coupe, Og ikke Audi 80 Coupe.Audi 80 og 90 er kun sedan. Står det 80 coupe i vognkortet ditt er det feil. http://www.norskbildelesenter.no har mye deler til audi. Har sett fler som har regga coupe'n som 80 eller 90 pga billigere forsikring :) Men ja, den heter bare Coupe... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 er ganske ny med audi.. er det noen som vet hvor man kan på tak i speil til bilen? det er en 85 mod coupe.. trenger også baklykt på høyre side bak for der er det en stooOOOOr sprekk:(håper noen gidder å hjelpe:D http://www.bruktbildeler.com eller VACN forumet.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Sorte baklykter til denne er ikke så lette å finne, men jeg vet om ihvertfall 1 hel, husker ikke om det var høyre eller venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 sorry for feilen:D det er audi coupe det står:p er ikke så enkelt å få tak i baklykter nei:( men det har nå ordnet seg med speilet vertfall.. hm,hvorfor blir det billigere om man regger de som 80/90 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 trenger mere hjelp jeg:D på bilen min så er de el vinduer takluke og sentral-lås.. men sentral-låsen virker ikke,å der er det vakum styrt så da lurer jeg på om noen vet hvor den vakumpumpen til sentral-låsen sitter?? har lett all verdens plasser på bilen men finner den ikke.. håper noen har svaret til meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg