Gå til innhold

Hjelp meg å finne en 80 quattro eller 90 front.

Ranger emnet


Toførti

Anbefalte innlegg

Har en Audi 80 Quattro fra 84 som er blitt skada i fronten. Altså den gamle modellen. Trenger ny frontplate lykter og kaskje skjermer. Siden 80 quattro lampene er vansklige å få tak i(rette glass). Tenkte jeg kanskje på å montere 90 front om dette er lettere å få tak i? Passer vel rett på? Vil ikke ha en vanlig 80 (ikke quattro) front med blinklysa i på frontlampene. Noen som har eller vet om noen deler til meg. Passer en 90 bakfanger på bak? Bakdelen er jo litt annerledes. Kansje noen som har en delebil stående? Intresert i 80 front også, men da quattro lampene.

Neste prosjekt blir 245 veteran 75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 84 model 90 quattro? 90'n kom vel ikke med quattro før 85.... ?

 

har en 90 coupe delebil, har 2 helt nye framskjermer og grill ihvertfall :)

 

Tror ikke du har en 90 Coupe nei:) Men en Coupe... *pirk* :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk 80 quattro som -83 modell, dvs. det finnes vel 1 og annen som var regget sent -82 da. Disse var kun med 5'er, 2.0 og 2.2. Til -85 (sent -84) ble denne bilen "omdøpt" til 90, og de 80 quattroene du fikk da var kun med 4'er motorer.

Audi

80 Quattro 2.2t 20v -83

UrQuattro -85

90 Quattro -85

A4 Tdi Quattro -97

-------------------

xS6 Avant 2.2t -95

xS2 Coupe -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Stemmer. Jeg har 5E 80 quattron, med smale bakykter ja. Men fantes det noen deler, har fronten nå. Mangler lister oppå 90 fanger (mulig frontfanger fra 90, var noe dålig stand),lister over og under 90 lykt sjåførside og bakfanger med listene oppå. Noen som har?

Neste prosjekt blir 245 veteran 75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår