Gå til innhold

Passat med 20" Rundstjelt

Ranger emnet


prosjekt G Spot

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

må ha hatt en sår oppvekst dem som ikke ei gang vet forskjellen på mitt og ditt samt hva ordet jobbe for tingene betyr.!

 

Lykke til. Håper du finner dem. Hard privat etterforskning er det som må til. Politiet kaller det hverdagskriminalitet og henlegger saken fortere enn saken blir lagret på serveren dems desverre. Stå på!

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlie Auto har blitt et "eldorado" for langfingra tullinger i det siste...kort tid siden ble Golf`n til et familie medlem robbet for alt som heter stereo og tilbehør på samme sted.

 

Om dette er til hjelp vet ikke jeg, men i helga som var ble jeg oppmerksom på en litauisk registrert Golf 2 ( gul av farge ) snokende inne på gårdsplassen vår. Vedkommende snoket på restene av Rado`n og virket rimelig stresset. I det øyeblikket jeg lokka opp døra og slapp bikkja ut dro han/de av gårde i god fart....

 

Dukker det opp noe nytt i Golf saken så tar jeg kontakt.....muligheten for at det er samme jævel som står bak er jo alltids til stede.

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde de ikke hatt overvåking ved dette verkstedet da, om det skjer gang på gang... Og hvorfor kjører han på 20" midt på vinteren ?

 

Eieren jobber der. Bilen stod på lagring for vinteren. Bilen stod inngjerdet, og det er overvåkning der. De har løftet delene over et 2 meter høyt stål gjerde. Klarte ikke å se hvem de var på filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du faan meg lyst på nye felger!!!

 

jævli synd at sånnt skjer! skulle gitt dem en skikkelig omgang! gjerne robba alt dem eier og har, bare for å kaste det i ei ælv! så kunne dem merka hvordan det er!! blir litt arg jah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ca. 50 meter fra Nordlie, og i natt hadde vår bil innbrudd.

 

Fader, andre gang på under et år. Sykt irriterende. Tok låssylinderen og bærbar dvd-spiller. sist gang tok de bilen, så en liten forbedring.

 

2000 kroner jeg kunne tenkt meg å bruke på noe annet. Jeg skulle på service idag, derfor jeg var oppe klokken 0700. Snakk om uflaks

 

Så kjipt det der Anders.

 

Mvh

en gammel gokart bror

 

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår