saabowner Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Får man 2er feil på eukontroll hvis tåkelysene ikke virker? Får dem ikke til å virke.. EDIT: Med tåkelys mener jeg grøftelysene Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Fladby Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 tror ikke det det er jo ikke standar utstyr Siter Torre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 man får 2er om man har for mange ekstralys, eller om tåkelysene er koblet slik at de virker sammen med nærlys... fikk ivertfall eg da eg hadde kontroll på min i forje uke... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jeg fikk 1'er feil for defekt tåkelys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 man får 2er om man har for mange ekstralys, eller om tåkelysene er koblet slik at de virker sammen med nærlys... fikk ivertfall eg da eg hadde kontroll på min i forje uke... Det er lovlig å ha dem koblet slik at de virker ilag med nærlys, loven er kun parklys+skiltlys skal lyse samtidig :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er lovlig å ha dem koblet slik at de virker ilag med nærlys, loven er kun parklys+skiltlys skal lyse samtidig :) Er ikke lov å kjøre med tåkelys og nærlys på samtidig. men parklys og tåkelys er lov når det ikke er mørkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg