saabowner 10 Report post Posted January 26, 2007 Får man 2er feil på eukontroll hvis tåkelysene ikke virker? Får dem ikke til å virke.. EDIT: Med tåkelys mener jeg grøftelysene Quote Share this post Link to post
0 Tor-Håkon Fladby 10 Report post Posted January 26, 2007 tror ikke det det er jo ikke standar utstyr Quote Share this post Link to post
0 Cordoba dude 10 Report post Posted January 26, 2007 man får 2er om man har for mange ekstralys, eller om tåkelysene er koblet slik at de virker sammen med nærlys... fikk ivertfall eg da eg hadde kontroll på min i forje uke... Quote Share this post Link to post
0 Racing_Lars 10 Report post Posted January 26, 2007 jeg fikk 1'er feil for defekt tåkelys :) Quote Share this post Link to post
0 fsl 10 Report post Posted January 26, 2007 man får 2er om man har for mange ekstralys, eller om tåkelysene er koblet slik at de virker sammen med nærlys... fikk ivertfall eg da eg hadde kontroll på min i forje uke... Det er lovlig å ha dem koblet slik at de virker ilag med nærlys, loven er kun parklys+skiltlys skal lyse samtidig :) Quote Share this post Link to post
0 Dennis87 10 Report post Posted January 26, 2007 Det er lovlig å ha dem koblet slik at de virker ilag med nærlys, loven er kun parklys+skiltlys skal lyse samtidig :) Er ikke lov å kjøre med tåkelys og nærlys på samtidig. men parklys og tåkelys er lov når det ikke er mørkt. Quote Share this post Link to post
Får man 2er feil på eukontroll hvis tåkelysene ikke virker? Får dem ikke til å virke..
EDIT: Med tåkelys mener jeg grøftelysene