Carethe Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei! Jeg trenger ett råd angående min golf. Noen ganger når den står på tomgangen eller at jeg bremser og setter den i 1 gir, også når jeg rygger "vandrer den veldig på turtallet, synker mest, og noen ganger så mye at motoren "kveler" seg selv. Det er ikke alltid dette skjer, men når det først skjer, så skjer det gjerne ett par ganger på rad. Fikk tips om å bytte lambdasonden, og vurderer å gjøre dette. Eller er det noen der ute som har andre forslag?? Tar gjerne imot, før jeg kjøper del og får kamerat til å bytte for meg! Takk for alle innspill! MVH Carethe, som snart starter sin styling av golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei! Jeg trenger ett råd angående min golf. Noen ganger når den står på tomgangen eller at jeg bremser og setter den i 1 gir, også når jeg rygger "vandrer den veldig på turtallet, synker mest, og noen ganger så mye at motoren "kveler" seg selv. Det er ikke alltid dette skjer, men når det først skjer, så skjer det gjerne ett par ganger på rad. Fikk tips om å bytte lambdasonden, og vurderer å gjøre dette. Eller er det noen der ute som har andre forslag?? Tar gjerne imot, før jeg kjøper del og får kamerat til å bytte for meg! Takk for alle innspill! MVH Carethe, som snart starter sin styling av golf! Det kan være mye.. jeg hadde også problem med dette.. Sjekk om ikke luftmassemåleren er gåen.. og det kan være rusk og møkk som er i insuget eller hva det var på min! be dem ta en titt på møller!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei! Jeg trenger ett råd angående min golf. Noen ganger når den står på tomgangen eller at jeg bremser og setter den i 1 gir, også når jeg rygger "vandrer den veldig på turtallet, synker mest, og noen ganger så mye at motoren "kveler" seg selv. Det er ikke alltid dette skjer, men når det først skjer, så skjer det gjerne ett par ganger på rad. Fikk tips om å bytte lambdasonden, og vurderer å gjøre dette. Eller er det noen der ute som har andre forslag?? Tar gjerne imot, før jeg kjøper del og får kamerat til å bytte for meg! Takk for alle innspill! MVH Carethe, som snart starter sin styling av golf! Heisann. Visst lambdasonden din er ødlagt så bruker bilen unormalt mye bensin.Eg ville sjekket vakumslangene for det kan høyres ut som bilen din suger falsk luft.En enkel måte er å spraye slangene med startgass.Motoren vil ruse seg opp ganske masse visst det er hull på ein slange Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Få lest av feilkoder med vag-com er første bud. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg