Gå til innhold

drunkenPETE's bilder [Cheva Silverado - badekar på 4 hjul]

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ble kjempeflotte bilder dette :) , seansen veldig moro og lærerik. Det må så absolutt gjentas.

Kjørebildene dine får du altid så støyfrie, utolig bra :thumb

 

hehe var artig det der ja:) morro å leke med 3 blitzer og;) :) selvom den transmitteren fudga litt til tider:P hehe gjentas? helt klart! any time! :P :)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men unnskyld meg da drunkenPETE! Du sier du ikke ble fornøyd med kjørebildene? De var jo søren snyte meg SNADDER! Jeg blir fornøyd hvis man liksom klarer og skimte en bil på bildene mine :D Du har virkelig evner, det kan ikke sies for mange ganger.

 

Men, for og komme med ett litt teit spørsmål; hvor lang tid bruker du på og ta 1500 egentlig? :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men unnskyld meg da drunkenPETE! Du sier du ikke ble fornøyd med kjørebildene? De var jo søren snyte meg SNADDER! Jeg blir fornøyd hvis man liksom klarer og skimte en bil på bildene mine :D Du har virkelig evner, det kan ikke sies for mange ganger.

 

Men, for og komme med ett litt teit spørsmål; hvor lang tid bruker du på og ta 1500 egentlig? :)

 

hehe takker takker:) blei MAAANGE blury! men men.... noen blei "bra" :P hehe hmm bruker såogsi hele kvelden på 1500 bilder! :P tok 2000 i kveld;) :P fra klokka 17:30 til ca 21!

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei bilder i dag og gitt! hehe ca 2000:P jeg kaller bildene bønder i by'n! vi var 3 biler som dro til oslo og knipsa litt by action:) var en morsom kveld gitt:) vi spotta en del fete biler og! men cammen satt som regel fast på bilen, så fikk ikke tatt bilder av dem! (fikk tatt et "bilde" av en DB9! se nederste bilde) Kommer flere bilder senere! puh...begynner å bli en del bilder jeg må jobbe med nå gitt! :P noen som spotta oss forresten? :P

 

1258.jpg

 

BMW trikk:P

1493.jpg

 

9587.jpg

 

9647.jpg

 

9938.jpg

 

Jeg er RÅ på å tegne piler!!

jejejaja.jpg

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så ut som en V8 Vantage jeg :P

 

Absolutt alle bildene i tråden er virkelig tøffe og godt gjennomtenkt. De siste bildene i tråden var ekstremt fine :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så ut som en V8 Vantage jeg :P

 

Absolutt alle bildene i tråden er virkelig tøffe og godt gjennomtenkt. De siste bildene i tråden var ekstremt fine :)

 

 

Eirik

 

hmm kan 99% sikkert si at det var DB9:P hehe http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=9329088&reference=8/932/908/8_1170756353505.jpg&adheading=Aston+Martin+DB9+Personbil+2005%2C+10000+km.%2C+kr.+1.995.000%2C-&sid=xz15abczuNBs672092&adTypeId=20&WT.svl=Minibilde

 

skulle klart å ta bedre bilde gitt! :P grr men men, samme kan det være;)

 

takker for varmende feedback ihvertfall:)

 

 

Digget dette bildet : http://www.drunkendonut.com/images/b-i-b/1493.jpg

 

Gir meg inspirasjon til å komme meg ut å ta bilder nå :D

 

weee:) hehe var morro å bare kjøre rundt å ta bilder! hehe kan jo prøve å ta et "sånt" fototreff en gang?? :)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår