Gå til innhold

drunkenPETE's bilder [Cheva Silverado - badekar på 4 hjul]

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Keep up the good work!

Ideer til forskjellige motiver:

Få med deg Natasha/ en eller annen dame i "mekke-klær", dvs halvnaken som nå, og ta bilder når hun bytter dekk, skrur tennplugger etc!!

Man sitter jo på huk og bytter dekk, evt med knærne på bakken og ræva i været :D haha, nå var jeg morsom her

 

Men seriøst, du skjønner hva jeg mener, litt utradisjonelle motiver og situasjoner, ikke bare posering, og det kan bli kult.

 

hehe takker:) hmm skal se om vi kan få til en sånn shoot vettu;) er første gang jeg tar bilder med 2 blizer (og reflektor) og ei modell + en bil;) for å si det enkelt......DET ER IKKE SISTE GANG! himmel så morro det var:D

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bmw, fin dame, 110% FEIL sted og ta bildene. Fått på dama noe mer classy klær, og parkert bmw'n i ei gate i oslo f.eks... Ville sett mer riktig ut imho.

 

hehe vi skulle egentlig ta bildene på en annen location.... men der var det jaggu sperra! så da dro vi dit;) blir nok noen flere shooter med den dama senere i sommer;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige farger og lys, men bil på gresset er jo helt på tryne ja :)

 

Uheldig med skyggen av modellen på bilde 2 og, sikkert bare morro og flytte damen og bilen rundt så man slipper det og :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige farger og lys, men bil på gresset er jo helt på tryne ja :)

 

Uheldig med skyggen av modellen på bilde 2 og, sikkert bare morro og flytte damen og bilen rundt så man slipper det og :)

 

takker for feedback;) syns egentlig ikke bil på gress er så dumt jeg! hehe greit nok, biler hører hjemme på asfalt/grus... men men;) smaksak;) hehe

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drunkenPETE: du kunne fått en sliten, gammel ihjelrustet Lada til og se ut som en Lambo med dine Photo-Skills :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilder petter;) detta har Christian lyst og være med på. hehe

nice work;)

 

hehe tækk takk:) :P vi får høre om hu vil være med igjen når hu kommer tilbake da vøtt;) hu reiser til torsdag! ;) :)

 

 

drunkenPETE: du kunne fått en sliten, gammel ihjelrustet Lada til og se ut som en Lambo med dine Photo-Skills :D

 

haha takk skarru ha:D

 

 

 

Alltid med på fotooppdrag om jeg har mulighet jeg vet du ;)

 

good;) sier ifra neste gang;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår