Gå til innhold

drunkenPETE's bilder [Cheva Silverado - badekar på 4 hjul]

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var kjapt..hehe. Veldig flotte bilder ;)

 

"they call me hurricane" :P

 

Der fikk jeg meg ny bakgrunn. Takk for superfett bilde av cosworthen :)

 

hehe vel....takk for at du bruker bakgrunnen;) du skulle ha vært der ass:) var en artig aften!

 

Fete bilder! :D

 

"Stjeler" de av min jeg :)

 

takk for "lån" av bil;) stjel i vei;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
Perfekt festivalbil, eget bad med..hehe. Bra bilder, likte best det fra siden hvor bakgrunnen er farget, burde kanskje lukket sideruta? :thumb

 

jess og takker:P hehe blir morsom til neste år denne;) hehe jeg har prøvd å photoshoppe "bort" vinduet, men blir aldri fornøyd:P

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå ere lenge sia åppdeit pete! menne, slenger inn et spm i samma slengen, har bestilt meg Canon 50D, med Speedlite 430EX ll blitz, (stakkars sparegrisen:iconsm..) og lurer på åssen minnekort anbefaler du? tenkte på et på 8 gig nå i starten, men er detta her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337962 good shiiit?:thanks

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ere lenge sia åppdeit pete! menne, slenger inn et spm i samma slengen, har bestilt meg Canon 50D, med Speedlite 430EX ll blitz, (stakkars sparegrisen:iconsm..) og lurer på åssen minnekort anbefaler du? tenkte på et på 8 gig nå i starten, men er detta her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337962 good shiiit?:thanks

 

hehe blikke så mye bil bilder nå om da`n gitt:P 50D ja.....CONGRÆTS:) Har ikke så mye erfaring med Lexar, men jeg har SanDisk Extreme III 8GB og er storfornøyd med det! er vel greie priser på det nå?! hmm ;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår