Gå til innhold

drunkenPETE's bilder [Cheva Silverado - badekar på 4 hjul]

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du tar veldig fine bildet altså, godt øye for snitt, skarphet og gode farger.

Ang de siste bildene her, så synes jeg lysene bak bilen tok vekk fokuset fra selve bilen. Og så ble det lite kontrast, bilen ble veldig lys, og med de sterke fargene bak så ble det ingen bestemt fokuspunkt. Tror det hadde vært fint om du f.eks dempet lyset fra lystkasterne bak bilen, og gjorde selve bilen litt mørkere.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar veldig fine bildet altså, godt øye for snitt, skarphet og gode farger.

Ang de siste bildene her, så synes jeg lysene bak bilen tok vekk fokuset fra selve bilen. Og så ble det lite kontrast, bilen ble veldig lys, og med de sterke fargene bak så ble det ingen bestemt fokuspunkt. Tror det hadde vært fint om du f.eks dempet lyset fra lystkasterne bak bilen, og gjorde selve bilen litt mørkere.

 

fænks boi:) hmm skal prøve å fikse no nye bilder i morgen! kvelder nuh;)

 

(ang. farger så er det flaks:P jeg er fargesvak) :P hehe

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fænks boi:) hmm skal prøve å fikse no nye bilder i morgen! kvelder nuh;)

 

(ang. farger så er det flaks:P jeg er fargesvak) :P hehe

 

bare hyggelig :)

 

Mener ikke å briljere eller noe, men tok med den friheten til å justere litt på bildet slik jeg ville likt at det så ut. Si ifra om jeg skal fjerne det:

forslag-audi.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig :)

 

Mener ikke å briljere eller noe, men tok med den friheten til å justere litt på bildet slik jeg ville likt at det så ut. Si ifra om jeg skal fjerne det:

http://i64.photobucket.com/albums/h175/corradonald3/forslag-audi.jpg

 

oh:) hehe husker du hva du gjorde? :P :)

 

 

EDIT:

fiksa et til nå i dag tidlig (bare prøver litt ting og tang i photoshop....som skrevet over, trenger feedback)

a36.jpg

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte egentlig det som acoupe endra på, før han endret noe med det, men det ble bra og når han justerte litt slik han mente det skulle være :)

 

Det siste der var litt "ny vri" for meg, litt tøft! Ser ut til at bilen har sinnsykt sterkt undercar neon :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh:) hehe husker du hva du gjorde? :P :)

 

 

EDIT:

fiksa et til nå i dag tidlig (bare prøver litt ting og tang i photoshop....som skrevet over, trenger feedback)

a36.jpg

 

Var litt sprekt bildet her, litt unaturlig med du klarte å beholde fargen på bilen veldig bra.

 

Hva jeg gjorde med bildet husker jeg ikke 100%, men dette vet jeg at jeg gjorde:

Tok i litt blått i hvitbalansen så det gule ikke ble så fremtredende.

Og så justerte jeg grønn,gul,rødt og svart til litt mørkere i selektiv fargekorregering.

Justerte ned highlights osv i highlight/shadows, så de skarpe lysene bak bilen ikke ble så fremtredende.

Så justerte jeg det mørke i Levels litt ned så bilen ikke ble så lys.

 

Husker ikke om det var noe mer jeg gjorde..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt sprekt bildet her, litt unaturlig med du klarte å beholde fargen på bilen veldig bra.

 

Hva jeg gjorde med bildet husker jeg ikke 100%, men dette vet jeg at jeg gjorde:

Tok i litt blått i hvitbalansen så det gule ikke ble så fremtredende.

Og så justerte jeg grønn,gul,rødt og svart til litt mørkere i selektiv fargekorregering.

Justerte ned highlights osv i highlight/shadows, så de skarpe lysene bak bilen ikke ble så fremtredende.

Så justerte jeg det mørke i Levels litt ned så bilen ikke ble så lys.

 

Husker ikke om det var noe mer jeg gjorde..

 

 

photoshop er jaggu genialt program;) :) takker igjen for tips og innspill;) sånt man lærer av:D mulig det kommer flere bilder i kveld, hvis jeg klarer å holde meg våken vel og merke;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh du fikk sitte der oppe og ta bilder mens vi måtte gå heeelt rundt og sette oss med de andre publikummerne :op: hehe.. jævla vakta som kasta oss vekk altså :op:

 

hehe prata med flere som blei kasta vekk i ettertid:P jeg var vel eneste uten sånn orange vest som fikk stå der! hihi

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår