Adaes Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Skal hjelpe en kompis med å finne en bra og billig bil. Fant denne på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=271157&username=østfold Noen som vet om noen spesielle feil på disse og noe vi bør se etter, som plasser som ruster o.s.v. Er dette billig? Eller ett noen andre biler, maks 50000. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 og jeg lurer på; hvilken ende er det trekk i på denne? Fanken, har lyst på en sånn selv.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 framhjuls Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Jeg var i ferd med å kjøpe en slik for et års tid siden, og i den forbindelse sjekket jeg opp ganske grundig. Det som gikk igjen var at dette var en overraskende god bil med utrolig lite feil. Konstruksjonen er enkel og gjennomført, og det er sannsynligvis en av de beste bilene Alfa har laget. Husker ikke nå spesielle områder som bør sjekkes annet enn at synkroringene på 2. giret er et svakt punkt. Lykke til! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 okei, det høres bra ut. Hvilke tinger var det du sjekket ut da, ingen plasser som er farlige for rust å sånt? Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa33 Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Heisan! Jeg kjører en '92 33 QV 16V. Bilder fra kjøringen på Rudskogen nå på søndag finnes her: http://www.147dude.com/album0309rud1/index.html Er det noe du lurer på så send meg en mail: shenriksen@netcom.no Forza Alfa! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Ah, du svarte her mens jeg skrev PM til Adaes du. :D Har sendt Adaes en PM med litt kontakt info til deg. Her er forresten et lite klipp fra bilen til "Alfa33": Alfa33 - the movie Vil også anbefale Klubb Alfa Romeo's forum for slike spørsmål. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg