wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 når du mener på innsiden av filteret mener du så langt mot blokken som mulig: kommer ikke skikkelig til med wd`en heller skal på biltema og kjøpe den avtrekkeren du fester på skrallen i dag; Får håpe den gjør susen Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 kordan gikk det? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 fått det av nå? måtte bare lage denne da jeg faktisk tolket det dithen at du faktisk strammet filteret... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 skrur riktig vei, skal ut og prøve no! har vært ute og kjøpt den avtrekkeren til skrallen.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Spennende! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 oki, framskritt! filteravtrekkeren var maskin.., den dro an an rett som d var. Men jippi, kuken av en forige eier har tydeligvis bommet på gjengene når han skrudde på dette filteret, så gjengene er jo ødelagt. Hva faen skal jeg gjøre no ja..!? Er jo faen ikke en ting som ikke skal være et helvete.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Litt usikker på hvordan det ser ut hos deg jeg, men kan du ikke bytte den tappen som filteret er skrudd på? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 går den ann å bytte? hvordan får jeg den av da? og må jeg ut med mye for ny? Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ja, var ute og så no. Den går jo ann å skru av ja.., men har faen ikke større enn 27mm pipe..fitte.. :P Noen som vet hva prisen er på en sånn! No har bilen stått uten olje siden søndag, UTE. Dette er jo ikke bra i det hele tatt, WTF skal jeg gjøre, no er jo det åpent inn i motoren. Hadde jo nødig lyst til å la den stå en natt til uten olje.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har du sånn her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 er sånn ja! Går den utringede delen ann å bytte ut? Noen som vet størrelsen på pipen som må til for å event få den ut? Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 oki, fikk ikke helt til å legge opp bilder på forumet, men vaffal den i midten, men den du skrur selv filteret i.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Du kan sikkert kjøpe den hele kladden av meg, men jeg vet ikke om det finnes forskjellige typer, og om den er rett. Det burde kanskje noen kunne svare på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 er sånn ja! Går den utringede delen ann å bytte ut? Noen som vet størrelsen på pipen som må til for å event få den ut? Min er 27mm .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 27 mm var den største eg hadde, og den funket ikke! Sku gjerne ha kjøpt den av deg, men tingen er at bilen har stått uten olje no siden søndag, vet ikke hvor mye lenger jeg hadde tørd å la den stå før den ruster! Var ute og helte litt olje bare for at det kunne renne igjennom å smøre litt.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg