Gå til innhold

Bilder av DIN Corrado !

Ranger emnet


AlexTheMan

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er min! Slik så den ut i sommer! :D:D Jonasspes1.jpg

 

 

 

Så er den inne til vinterlagring/ opppussing! siste bildet jeg har av den er : 23112006005-001.jpg

 

 

 

 

All rust er vekke. små plastik :p er tilpasset. Alarm er montert. nytt interiør nye håndtak nye instrumenter +++++++ nesten ferdig nedslipt til lakkering som skal skje i slutten av denne månen! Samme farge med mer lilla perlemor å masse masse klar lakk!! :D

 

Gleder meg! :D:D

 

heisan.. dette er min gamle bil :) eller jeg som tok den inn til landet.. åssen går det med x-dama mi? heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hehe da har jeg ett par spørsmål til deg? Når du impoterte bilen fikk du skrevet senkesett og toning av vinduer i vognkortet? Jeg må demontere begge deler å skifte til orginalt.

Ellers går det strålane me bilen! rustfri å godt tatt varepå. Nyoverhalt motor massssssssse slidedeler e bytta å ny perlemor lakk vente innen denne månen!

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan. godt å høre at x-dama mi er i god behold :) er faktisk den bilen jeg angrer mest på å ha solgt. :( men men. Tror den har blitt solgt noen ganger etter meg. jeg bodde i Flekkefjord når jeg solgte den opp til en kar i Bodø faktisk. Men en dag så så jeg bilen foran meg i køa når jeg kjørte hjem fra jobb. Dette var vel på Forus eller noe sånt tror jeg. Så tenkte jeg at jeg måtte sjekke opp i om det var noen spor å finne på nett.

 

Nei jeg men sånn ellers så hadde jeg ikke senkesettet eller sotingen i vognkortet. Jeg viste bare det tyske vognkortet hvor alt stod beskrevet og godkjent. Så sa de bare at de ikke gadd å skrive alt inn i det norske vognkortet. :) men det er jo noen år siden så.. de har vel blitt mer presise nå på hva som skal stå i vognkortet.

Er det fremdeles KW settet som står på? de har nok fått mye juling hvis de fremdeles står på :)

CorradoVR6_3.jpg

CorradoVR6_2.JPG

http://www.kvelland.com/photo/index.php?folder=/Biler/Corrado%20VR6/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Verdens beste bil!! Har vert litt kluss med den men desidert min beste bil så langt i livet! Den var ikke serlig pen i lakken da jeg kjøpte den. rust i hjulhus litt bulker å masse stein sprut. Nå er det ikke mere rust. ikke flere bulker å minimalt med steinsprut.

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgoland altså.. må jeg kanskje kjøpe meg en Corrado igjen????? heh. Er fine biler.. Har hatt 4 stk til nå.. alle gode ting er 5`?????? :)

 

Kjøpa min itte sommarferien då eg må kjøpa meg ein mar praktisk bil! :(

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye du skal ha for den da.. Leaser en Touran 2.0TDI akkuratt nå... som jeg skal/må ha i 2.5 år til :) så får se hva jeg får råd til.

Si fra om du skal ha noe bilstereo !!?!?! driver butikk i Hillevåg nå :)

Skaffer: Focal, Cadence, Helix, Soundstream, Fusion, Hertz, osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myyye fint her!

her er en liten teaser av min. ikke ferdig ennå, men hjelper seg.

siste netting er ikke festa da jeg skal ha en annen sluttpotte.

 

12032007003.jpg

 

Mmmm... Nice Ass! :thanks

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår