Gå til innhold

Burde man spille inn subbene?

Ranger emnet


Flaten 87

Burde man spille inn subbene til anlegget?  

94 stemmer

  1. 1. Burde man spille inn subbene til anlegget?



Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så da håper jeg ikke mange blir lei av denne "innspillings-tråden" da. Med laget en ny tråd grunnet for mye mas og krangel på den andre tråden. Og det utviklet seg til og bli useriøst. Så da er det bare og stemme på...

Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02'

Ford mondeo 95'

Citroen AX 4*4 96'

Volvo 745 tic 87' B230ET

Volvo 740 86' B230A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle"? Men jeg er er ute etter hvordan det ligger ann på statistikken. Så håper at det ikke plager deg da :)

 

Vel, plager meg ikke sånn. Men føler at du har misforstått litt. Var jo ingen som sa at elementer ikke spilles inn :) For alle elementer BLIR spilt inn om de brukes. Pollen burde spurt om man kan spille høyt fra første stund med elementer, før de er skikkelig innspilt..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ufattelig at folk ennå kan spørre om dette...

 

Innspilling er ikke nødvendigt. Er det nødvendigt så vil du få det opplyst der du kjøper produktet.

Ryker elementet så er det garanti og kjøpslov som en skal forholde seg til.

 

Jeg er enig i at en bør foreta en kontrollert oppstart av elementet for å få sjekket at det fungerer og at det ikke er kortsluttet i spolen pga. produksjonsfeil. (skjer gjerne på jalla-produkter fra fjerne land).

Resonant Engineering tester hvert eneste element før det blir sendt ut!

 

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært interressant å lese trådstarters definisjon på hva som er "innspilling av bass" før en stemmer!

Er "innspilling av bass" å spille spor 5 på en Carola-cd på Repeat i 70 timer med 2/5-dels volum, eller en 80Hz-tone i 4/5-dels volum i 40 timer med tilhørere innelåst i bilen, eller er det 50cent i 120 timer på medium volum og elementet liggende sydvendt under mors seng... Hva er det egentlig man skal svare "Ja, såklart" til i voten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært interressant å lese trådstarters definisjon på hva som er "innspilling av bass" før en stemmer!

Er "innspilling av bass" å spille spor 5 på en Carola-cd på Repeat i 70 timer med 2/5-dels volum, eller en 80Hz-tone i 4/5-dels volum i 40 timer med tilhørere innelåst i bilen, eller er det 50cent i 120 timer på medium volum og elementet liggende sydvendt under mors seng... Hva er det egentlig man skal svare "Ja, såklart" til i voten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så alt for lenge siden det var en som la ut en mail han hadde fått fra pioneer norge her, det sto det ganske klart at om det var snakk om subwoofere så trengte ikke disse å spilles inn, men de ville spille bedre etter ca 100 timer spilling.. Mener å huske det iallefall

 

Edit; Fant tråden:) Så slipper jeg å ha på meg flammedrakten og skuddsikker vest her..

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140886&highlight=100+timer+pioneer

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår