Gå til innhold

ErikG sitt stereo prosjekt;)

Ranger emnet


ErikG

Anbefalte innlegg

Driver med et lite prosjekt i Celicaen min. Det som blir montert er:

 

2x 2000W bassere, type Climax Phatt 2000

2x 1500W forsterkere, type Climax Bullet 1500

1x 950W forsterker, type Climax Bullet 950

2x 500W komponentsett, type Climax Compo-tition 165

2x 2 Farad kondensatorer, type Climax NS2000C

1x Kinetik 800Amp batteri

 

Skal ha ett komponentsett foran og ett bak, er orginalt 10 speaker system i bilen så bytter bare ut orginal høytalerne. skal fylle bagasjen med basserne, kondensatorene og sterkerne.

 

Bilder fra byggingen. Litt dårlige bilder siden det er tatt med mob.

download.php?id=20719

download.php?id=20718

download.php?id=20739

download.php?id=20757

download.php?id=20756

download.php?id=20780

download.php?id=20779

download.php?id=20778

download.php?id=20777

download.php?id=20776

t_dsc00182_875.jpg

 

Har bestilt vinyl til å trekke alt med nå så venter bare på leveringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser spennende ut:D Hvor mange lag har du lagt på kassen, syns den såg litt tynn ut, men kan ver synsbedrag fra min side. Har heller aldrig hørt om Climax utstyret ditt.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en X-plod CD spiller jeg skuer, eller hva bruker du? Nye komponenter for meg dette.. Er det kvalitet?

 

Arbeidet du har gjort ser veldig bra ut. :) Jeg vil gjerne se flere bilder om mulig!

 

Den klumpen i midten av kassa, er det en port som går ut i cupéen, eller hva er det for noe? Sløsing av plass?

 

Rimelig grei oppgitt effekttålighet på komp.settet også!

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Climax er ett nytt merke for meg også. Får kjøpt det hos eyecandyracing. Det er en kenwood spiller.

 

Den klumpen i midten av kassa er en batterikasse. Må flytte batteriet til bagasjen på grunn av motoroppgraderinger. Det er bare bakplata i kassa som er noe tynn, skal legges flere lag med glassfiber der. Bør jeg legge støymatter inne i kassa??

 

Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal sette elementene utover eller innover i kassa. Noen synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som det blir med magneten ut;) Fikk skåret til bunnplata så jeg fikk kassa helt ned, er da ca 0,5cm til ruta fra magneten. Har fått bygd opp for diskantene på kassa nå så forhåpentligvis skal jeg prøve å trekke den i morra. Fått pakke i posten med vinyl i dag. Ser bra ut.

 

Motormessig har jeg

 

frontmontert ic

oppgradert toppakning

ARP studs

grenrør

åpent luftfilter

TDO6 turbokit

Oil catch tank

Fjærnet unødvendige ting som AC, EGR, katalysator, kullfiltr++

sikkert mere jeg har glemt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår