Gå til innhold

GolfRacing2 : Grønngolfen min!

Ranger emnet


GolfRacing2

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oh unnskyld for oftopic og alt slik. men ville bare satte en stopper på det. men håper at dette prosjektet blir gjenomført:) kommer til å bli bra;)

 

 

det går bra:) takk foressten... ja skal gjøre alt slik at dette skal bli bra! har ikke tenkt å gjøre bilen min verken stygg eller ødelagt som kansje noe mener... tror dette kan bli bra hvis vi legger mye arbeid i det og gjør det på en skikkelig måte:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiriksmil: Herregud, det kommer fra en fyr som bygger daihatsu(?). Sier ikke mer.

 

Golfracing2: Dette er kult:) Alltid kult med jenter som bygger bil;) Ikke hør på alt de sier, gjør AKKURAT som du selv vil!

 

Dette BLIR bra, hvis du får IV fronten til å "blend'e" inn. Men da må det gjøres skikkelig. Få noen til å photoshope IV fronten på bilen. Evt tegne den hvis det er lettere;)

 

Stå på!

 

 

takk:) ja skal gjøre alt for at dette skal bli skikkelig og slik at IV fronten "blender" inn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener seriøst å lakke en 2'er Golf rosa og stapper bilen full av harry stereo og lysende girkuler, får ikke ihvertfall ikke en 4'er front til å se bra ut på en 2'er, tror jeg...

 

 

 

PS; Clean is king.

 

 

Det er lov å prøve:) nå er det ikke helt sikkert hvilken lakk som skal på men en helt rosa bil blir det ikke uansett....

bedre med harry stereo som vi allerede har liggende hjemme, enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er enig med mange her jeg, fargevalget tror jeg kan bli bra, samt stylinga som var på bildet, men personlig greier jeg ikke å se for meg at 4-er fronten går å blende fint inn(jeg har tatt feil av ting før, kansje også nå). I mitt hodet ser jeg for meg at fronten fra en passat rundt -90 hadde passet bedre?.. Alt er uansett bedre enn jettafront på golf..... Uansett hva du finner ut, funker det sikkert.. Så lenge eiern er fornøyd er jo prosjektet vellykket.... Lykke til, å hold oss oppdatert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal bygge bilen sånn som du sjøl vil. Mange syns nok det kommer til å bli mange tima med arbeid og mye bortkasta penger men det er det ikke hvis man bygger seg noe spesielt da..

Trur nok bilen kommer til å tøff MEN det kommer helt på an om det blir gjennomført,mange sånne prosjekter blir som regel lagt til siden og bygger seg noe annet heler så man får jo bare håpe at du bygger deg noe seriøst og gjennomfører bygge da..

Er jo mye innspill om å bygge en clean golf 2 men HALLO kor mange sånne er det i Norge f.eks og andre plasser. skal du bygge deg en golf 2 som er spesiel så må man gjøre noe spesielt med bilen sånn som du gjør med fronten og eventuelt gjøre noe med motor invendig og bake på bilen.. Greit nok at en Golf 2 ser clean ut med 90-fangera men er for mange uta de..ser jo selv gamle folk som kjøre rundt med golf 2 med 90-fangera på bilan sine..Nei du skal nok bare bygge bilen sånn som du sjøl vil og ha den farga du vil den bir nok rå bilen din..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også si det sånn har hat golf 2 og golf 1 men ingen hva clean

Golf 2=senka 80mmforan og bak,evo vinge, rs-fangerforan,90fanger bak,kawasaki grønn,motivlakering,utskjæring i pansre,clean baklukke, osv osv

Golf 1= senka 80mmforan bak,90fangera foran bak,m3sideskjørt, catkiller foran under 90fanger,golf 3 gti stola,golf 2 dæsjbord, osv osv biln hva lakka asian medow green og dæsjbord lakkert i samme farge osv

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår