Gå til innhold

GolfRacing2 : Grønngolfen min!

Ranger emnet


GolfRacing2

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft med jenter som er skikkelig intresert =D Så ut som en ganske strøken 2'er det dær gitt,men JEG ville ikke gått for den fronten,men det er min mening.Den kommer til å se jævli fet ut med 90 fanger å kansje ei sånn ekstra "leppe".En kompis av meg har det.Kan skaffe bilde om du vil =) Men den er det muligens gjort en del mer med enn hva du skal,men det gjør vell ikke noe :)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt synd at du skal høre så mye dritt for at du har tenkt å gjøre noe ikke alle andre gjør, ikke det at jeg tror en golf 2 me 4'er front blir pen uten videre, men om det sjer diverse modds i hekken osv. kan dette bli et gjennomført prosjekt det:) kansje brukt en 4'er bakfanger også? og så "runda av" bakluka på en måte?

I allefall, stå på, blir bra dette:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil slenge ut barnslige kommentarer om min alder, det gjøres på PM. Det har ingenting med damas bil å gjøre. Det har derimot mine kommentarer.

Meg > dere

 

falt mest for golf 4 front:) har begynt smått på planleggingen så...

men takk for tipset!!!:)

 

Hvis du vil ha inspirasjon til hvordan IIIer-front ser ut:

 

xtremefi063.jpg.big.jpg

 

Ian Standing, Pete McGinley, Ron Huyzer, Jags Digpal, Mike Mohn og et par norske (for eksempel remster på BF) er alle folk som har en ting til felles; de har laget noe enkelt og godt, som ser ekstremt bra ut totalt sett. Jags Digpal, for eksempel, det er nærmest umulig å slå hans 20v IIer, den er så enkel, men samtidig så effektiv. Ron Huyzer, trenger ikke å nevne hans verk engang. Oxford Edition kom jo i sommer med Beetle Speedster; gamle ting satt i verk på nye biler.

Før du iallfall går hen og gjør det du har planlagt, burde du kanskje se hvor mye forskjellig man kan gjøre med Volkswagen, som likevel skiller seg ut. Helt ærlig råd fra min side, hent iallfall inspirasjon fra andre steder òg.

Det er forresten to logiske grunner til hvorfor man ikke ser mange Mk IIere med Mk IV front.

 

1) Det er blitt gjort før (rundt 1997-98)

2) Det er så stygt at ingen gjør det

 

Det er en grunn til at folk ikke gjør det, det passer bare ikke. Og helt ærlig, du spurte om meninger om Golf IV front på Golf II, og dette er en helt seriøs mening, konstruktiv kritikk, om du vil. Ja, kritikken er ikke videre positiv, men det er enkelt og greit fordi det er så mange veier å gå, som ser mye bedre ut enn det du har planlagt. Beklager, men det er min mening. Front fra Golf IV ser ikke bra ut på Golf II, fordi bilen er for firkantet for fronten. Med mindre du selvfølgelig hadde tenkt til å bygge om alle kantene, hjørnene, vinklene og stolpene på bilen.

 

Syns de som ikke liker planene skal holde seg til helvete vekke fra denne tråden.

 

Hun spurte om meninger, for og imot; det fikk hun, og tålte det ikke.

Henvendelser om min alder kan som sagt rettes til meg på PM; i denne tråden diskuterer man planene for denne stakkars bilen.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du selv skriver:

ville høre hva andre syns, er det så rart?

 

Når man kommer med et såpass radikalt forslag som å sette på den fronten der må man jammen regne med at folk kommer med kritikk og synspunkter på det!! Å alle dere som driver å klager på eiriksmil, jenta spurte om synspunkter, og det er akkurat det hun får!!!

 

Altså, for meg må du gjøre akkurat hva du vil, det er DIN bil...Så bare stå på du!!! Er i grunn ikke helt overbevist om at dette kommer til å se bra ut, men gjør du ombygginga ordentlig gjennomført blir det kanskje ikke så ille som alle skal ha det til...?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt synd at du skal høre så mye dritt for at du har tenkt å gjøre noe ikke alle andre gjør, ikke det at jeg tror en golf 2 me 4'er front blir pen uten videre, men om det sjer diverse modds i hekken osv. kan dette bli et gjennomført prosjekt det:) kansje brukt en 4'er bakfanger også? og så "runda av" bakluka på en måte?

I allefall, stå på, blir bra dette:)

 

 

god ide! har ikke tenkt på det før, kansje det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med jenter som er skikkelig intresert =D Så ut som en ganske strøken 2'er det dær gitt,men JEG ville ikke gått for den fronten,men det er min mening.Den kommer til å se jævli fet ut med 90 fanger å kansje ei sånn ekstra "leppe".En kompis av meg har det.Kan skaffe bilde om du vil =) Men den er det muligens gjort en del mer med enn hva du skal,men det gjør vell ikke noe :)

 

 

ok, ja gjerne et bilde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg blir så provosert. Ingen her som ikke har fått med seg at det er din bil. Spør du om meninger så får du det! Golf 2 ser best ut cleen! Enkelt og greit. (JA, DET VAR MIN MENING!) Sett på 4'er front eller gjør hva pokker du vil. Og om du er jente eller ikke bryr jeg meg midt på ryggen om. Forskjellsbehandlig får du ikke herifra vaffal. Du gjør no akkurat som det passer deg(selvfølgelig). Jeg skal uansett følge med på dette. Blir spennende å se hva som blir utav golfen.

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på jenta mi :) ikke bry dæ me ka mannfolkan si, di klar ikke å se framover... sånn e de bare, forhåndsdøm... gi heller jenta litt mere positiv respons, trur ikke du syns sjøl de e så jævli arti me neg ting, såe.. tenk på dæ sjøl før du tråkka på andre....

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på jenta mi :) ikke bry dæ me ka mannfolkan si, di klar ikke å se framover... sånn e de bare, forhåndsdøm... gi heller jenta litt mere positiv respons, trur ikke du syns sjøl de e så jævli arti me neg ting, såe.. tenk på dæ sjøl før du tråkka på andre....

 

 

hei:) ja eg bli nok til å fortset med dette!!!! ke du syns da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på jenta mi :) ikke bry dæ me ka mannfolkan si, di klar ikke å se framover... sånn e de bare, forhåndsdøm... gi heller jenta litt mere positiv respons, trur ikke du syns sjøl de e så jævli arti me neg ting, såe.. tenk på dæ sjøl før du tråkka på andre....

 

Det er vel mer det at jentene på dette forumet henger fast i 97. Det er ikke dermed sagt at jenter er håpløse på bil, det er flere geniale biler der ute bygget av jenter. På dette forumet er det ikke overflod, derimot.

 

Hvorfor skal man gi positiv respons på noe man ikke skjønner? Skal jeg late som om jeg liker planene, og si "Ja, kjempeflott"? Alle blir tråkket på på et forum, og man må tåle det. Er man med på leken, må man tåle steken, enkelt og greit..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår