Gå til innhold

GolfRacing2 : Grønngolfen min!

Ranger emnet


GolfRacing2

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter min mening så er den Golf fronten en genial ide på golf 2!

Hadde litt planer om det selv da jeg hadde planer om og kjøpe meg golf men fant ingenting som var sopass så jeg gadd og begynne med. Orket ikke tusen timer på rustsveising :p

Mne litt hadde ikke gjort noe.. Men stå på jente! jeg VET du klarer dette :D

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: Leste ikke hele tråden først.. My bad.. Solgt denne ja

 

 

Litt skeptisk til tankene med IV på II, meen.. Go for it. .Kan bli full kulturkræsj i den bilen, så blir spennende å se hvordan du løser det.. Tenker mest på at bilen foran blir rund, og bak firkantet.. men tiden vil vise.. Alltid morsomt med folk som vil skille seg ut!

 

Og Eirik, stop that whine! Du nektet da folk sa at du heller skulle bruke penga på en annen type bil!

 

 

Ellers så likte jeg III front på II ganske godt, rett og slett pga at den er antydning til mer firkantet.. Men som sagt igjen, din bil, ditt prosjekt, dine visjoner. Gå for det DU vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skinnstolene skulle jeg gjerne hatt i golfen min også;)når det gjelder baklyktene ble det nok litt for mye for meg , men som du sa så er du jo du som skal kjøre den;)

 

Ja angrer litt på at jeg solgt de med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der satt jeg og siklet etter da den låg på autodb får en stund siden:P

 

Er ikke så lenge siden jeg så den til salgs igjen men da var vist prisen doblet:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår