Gå til innhold

Mcintosh 6 kanaler selges høystydende

Ranger emnet


shaddow

Anbefalte innlegg

99% strøken 6 kanaler.

 

Jeg vil påstå at dette er noen av de mest vellydende 6 kanalere på markedet.

Ikke når det gjelder krefter men lydkvalitet.(mer enn nok krefter for meg)

I

4x50 + 2x100 watt rms i 4 ohm.

 

Dette er oppgitt i 12 Volt

 

Det sitter ikke vu metere på denne, dette er tilleggsutstyr som kan monteses senere hvis det er å få tak i.

 

Tror denne kostet rundt 18000,- når den var ny for noen år tilbake.

 

Har ikke orginal eske og kvittering. men har bruksanvisningen.

 

Kom med bud. Skal bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

humm... fant begge de typene på ebay...ikke store forskjellen....men prisen hadde da falt betraktelig...kansje ikke så rart ettersom den er minimum 10 år gammel... £350 for en med de målerene på fronten som var demobrukt i butikk...

Humm...får kaste inn første bud...skambud eller ikke...

 

1000,-

 

Har lett endel etter McIntosh både med og uten VU-metere på ebay i Tyskland og USA og i Norge og ikke lett å få dette utstyret billig. I USA ligger prisene på oppunder 1000 dollar, så man burde få minst 5000 kr for dette i Norge. Spiller jo ingen rolle om utstyret er 10 år gammelt, når man sammenligner med hva man får kjøpt nå for tida som kan sammenlignes av kvalitet.

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett endel etter McIntosh både med og uten VU-metere på ebay i Tyskland og USA og i Norge og ikke lett å få dette utstyret billig. I USA ligger prisene på oppunder 1000 dollar, så man burde få minst 5000 kr for dette i Norge. Spiller jo ingen rolle om utstyret er 10 år gammelt, når man sammenligner med hva man får kjøpt nå for tida som kan sammenlignes av kvalitet.

 

Mulig det...har ikke lett så veldig men jeg fant et par i england og noen i usa...og som sakt så ligger det en der ute til £350 med målere.

Som jeg også sa...skambud eller ikke...jeg startet iallefall en budrunde...som endte like brått ;)

Gratulerer med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår