kimo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Noen som har erfaring/tips angående stereoanlegg i en C klasse? Er det lett å legge ledninger bak i bilen til hattehylle og hvordan er det med plass til høytalere bak i bilen? Siter -05 BMW 120d m-sport The only 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 sedan? er det fabriksmontert stereo som sitter fast monter i dasjen? eller går det ann å pelle ut spilleren? er aldri no problem å trekke ledninger i biler:) altids en list du kan legge dem under. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 I en 87mod 190E jeg engang hadde, var det til og med trekke kanaler i gulvet :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ja det er en sedan. Har byttet spilleren, så det er fikset. Problemet er at hattehyllen har 2 "groper" for nedfelbare hodestøtter. Er heller ikke noen hull i bakdørene som jeg har klart å finne, så det må nok skjæres til på en eller annen måte. Tror ikke det blir særlig pent å lage hull i hattehyllen eller i døren. Er det noen som har tips angående forsterker/sub i bagasjerommet? Siter -05 BMW 120d m-sport The only 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hva med en bandpass kasse hvor du lar portene stikke inn i armlenet i midten av baksetet. Da får du max trykk inn. Eneste reelle alternativet, så vidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 er nok det som fungerer best, fordi det er masse metall i hattehylla så der vil det ikk komme så mye lyd. bytt ut de høytalerne som sitter der og kobl dem til en forsterker. det vil hjelpe mye. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ta en titt i hattehylle fra undersiden. Der de originale høytalerene sitter mener jeg å husker det er muligheter for forbedring. Plass til andre høytalere. Hør med Bertel O'steen om det finnes dørpaneler til bakdørene med plass til høytalere til den bilen. Ellers så er det vel som med andre biler, må av med lister og sånt for å legge kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Sånn har jeg gjort det;) 2x5,25" Lightning Audio 2x5,25" Pioneer Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Sørg for å få det helt lufttett rundt høytalerene dine... Diverse frekvenser kan forsvinne hvis ikke høytalerene er helt lufttett rundt monteringshullet. Og lydisolering er en optimal ting hvis du vil låse all lyden inn i bilen =) Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg