henrix Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hallo! har et kjapt spørsmål! jeg tenkte å gjøre det samma i bilen min så lurte jeg på om man får det godkjent? http://i2.ebayimg.com/04/i/000/82/21/cf30_1.JPG http://i5.ebayimg.com/04/i/000/82/21/c411_1.JPG http://i9.ebayimg.com/07/i/000/82/95/35ce_1.JPG håper på svar! Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det beste er vel å høre med Biltilsynet... De kan nok svare deg på det. ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 får ikke opp siden jeg. kan du ikke legge ut bildene her da så vi får se det her? henrix har du fått bytta motor enda eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 er nok ikke noe problem det, men du må ha vanlige belter ved siden av så langt jeg vet. hørte om en del rundt dette før da jeg gjorde det samme, men husker ikke helt lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 okey! takker! setter vel trolig inn halvt eller helt bur:) thxman: nei jeg har ikke gjort det enda.. tviler på at jeg kommer til å gjøre det med mindre motoren jeg har nå går til helvete:P så vi får se!:) kan like så gdt kjøre den i filler sånn som den er nå før jeg bytter motor.. hehe kan ha det mye moro da!;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Se tråden her på forumet angående godkjenning av bur.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 En kammerat av meg har helt likt oppsett i bilen sin ;) men vet ikke om det funker og godkjenne det da.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Du må ihvertfall omregge bilen din til to-seter. Aldri hørt om at du må ha vanlige seler tilgjengelige på "siden". Så lenge det var bur med lovlig innfesting og tverrstag som dekket de nødvendige farepunktene (les bilsportboka) så skulle dette gå ifg min kontaktmann på BT. Alle bur som monteres i gateregisterte biler må etter septemper (?) i fjord bygges korrekt etter bilsport boka, og bilsportforbundet måtte godkjenne burbyggingen før du drar på BT for endelig kontroll Men det er suicidal å kjøre med 4 punkt seler uten bur ved en evt taking. Man får ikke bøyd hodet ned/unna. Og da er nakken potetmos. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Du må ha vanlige belter oxo. En kompis av meg importerte en civic med 4 punkt belte fra japan, han måtte sette inn vanlige belter for og få den godkjent av biltilsynet. Men hør du med dem du, er en stund siden dette. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 okey! will do!:) hmmm litt skremmende det med nakken ja! men jeg synes det ser litt shabby ut med bøttestoler uten 4 punkt seler:S hehe men vi får se hvor langt jeg kommer!:) blir ikke før til våren evt:) hehe hilsen Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Du får godkjent med 2" 4punkt seler som er beregnet for gatebruk. Du får IKKE godkjent den typen der i 3" som kun er FIA godkjent. Har noe med utløsermekanismen å gjøre bl.a. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 okey! will do!:) hmmm litt skremmende det med nakken ja! men jeg synes det ser litt shabby ut med bøttestoler uten 4 punkt seler:S hehe men vi får se hvor langt jeg kommer!:) blir ikke før til våren evt:) hehe hilsen Kristian Sjabby eller ei, de gjør fremdeles nytten sin! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Du kan få tak i TUV godkjente belter fra Sparco's belteprodusent Schrot. Da går det fint ann å få de godkjente til gatebruk :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg