Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lakkerer selv ja.. Lakker ikke for andre desverre da jeg ikke vil påta meg noe som helst ansvar OVERHODET for hvordan resultatet vil bli.

 

Kun hobby basis for mine egne biler desverre!

 

Scanian er solgt for snart 4 mnd siden.

Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO FAEN! jeg opdaget en ting! Jævla invalide klarlakken jeg har brukt på bilen min er jo HELT på trynet! Vet ikke hva som har skjedd men tror at herderen ikke er riktig!

 

Den har begynt å flasse av ved innerskjærme der sterk vannsprut har stått fra hjula! desutten så skulle jeg fixe skadene på skjermen der jeg traff autovernet, der jeg peller av dekaler følger faen meg klarlakken etter... OMG!

 

Så jeg har måttet skjære til med kniv for å ikke dra med meg mere enn nødvendig av klarlakk, og en ny grønn stripe kommer på bilen på mandag! så er bilen som ny igjen bortsett fra bakfelgen som fikk seg en smell!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakkerer selv ja.. Lakker ikke for andre desverre da jeg ikke vil påta meg noe som helst ansvar OVERHODET for hvordan resultatet vil bli.

 

Kun hobby basis for mine egne biler desverre!

 

Scanian er solgt for snart 4 mnd siden.

Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:)

 

åja:)

hmm, men viss du ikke tar ansvar,, så kan du gjør det gratis da?:) jeg betaler lakk og sånn.. og du kan få reklame på bilen?:) men dine biler har da sett ut som det har blitt greit på:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:)

hmm, men viss du ikke tar ansvar,, så kan du gjør det gratis da?:) jeg betaler lakk og sånn.. og du kan få reklame på bilen?:) men dine biler har da sett ut som det har blitt greit på:)

 

Joa, ble bra nokk som RACE FINISH.

Men det er faen så mye jobb! jeg må pendle til lakkboksen i skI! forarbeidet på bilen etc etc.!

 

Mye jobb for ingenting! hakke tid til det heller! bakluka lakka jeg i garasjen fordi jeg rett og slett ikke GIDDER å reise helt ut dit for ingenting! skader jo halve lakken under transporten hjem igjen anyway:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scanian er solgt for snart 4 mnd siden.

Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:)

 

er det SÅ jævla stor butikk å kjøre lastebil?? eget firma da eller? folk som er ansatt i firma å kjører med firma bil tjener jo ikke en dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det ?????

 

ehm har kamerater som kjører lastebil/trailer/vogntog what eva som tjener dass. dvs under 20k i mnd utbetalt.. å hvis ikke det er dårlig iforhold til hva sugekopp her nevner så veit ikke jeg?? skjønner at det er forsjell på å kjøre med egen bil enn å kjøre med firma bil.. men sååå stor forsjell hadde jeg ikke trodd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår