SATYR Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Er det bare å glemme å bruke den sammen med 405 topp når det gjelder effektøkning? Går det evt ann å bytte noen deler inni der, eller er det luftgjennomstrømningen som blir for liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 glem det.. :D få tak i et mekaniskinnsprut eller k-innsug med Dobbel weber 36\36 Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er det lufta det skorter på med pierburg gassern? Den webern, er det den som sitter på sierra? Passer den rett på? Og hvor mye effekt greier den? Er den relativt dyr å kjøre med? Mange spørsmål gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 webern som er noe å satse på sitter kun på 2,3 og 2,8.. obs er forskjell på toport og dobbel gasser... to port åpner ett og ett spjell mens dobbel åpner begge spjellene samtidig.. Dobbel er best effektmessig men minst økonomisk. (selvom du har full spjeldåpning på pierburgen er det fortsatt det dumme stemplet som styrer lufta inn i motoren.. er ikke sikkert det er helt oppe selv med fulltspjeld... tipper ved bytte til dobbel 36\36 og 405 med K-kam på en ellers standard motor så øker du ca 15-20hk... merkbart hvertfall Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.