Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Takker og bukker! Tenkte samme tanken.... Liker bilen som den er, også forsvinner mye av behovet for å gjøre den "spesiell" når den er såpass sjelden i utgangspunktet.... Det er en skikkelig herlig bil.... Synes vel kanskje og etterhvert at originalt er mer sjeldent enn "RS/Audi/Golf4" look...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Takker og bukker! Tenkte samme tanken.... Liker bilen som den er, også forsvinner mye av behovet for å gjøre den "spesiell" når den er såpass sjelden i utgangspunktet.... Det er en skikkelig herlig bil.... Synes vel kanskje og etterhvert at originalt er mer sjeldent enn "RS/Audi/Golf4" look...

Orginalt er egentlig mye mer sjeldent, begynt i å ta meg selv i å synes orginale biler(med små og store fangere) er pent, hvis de er strøkne selvfølgelig. :)

Få bort de oransje lysene, litt lavere og kanskje noen felger som er stilige så er det meste gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Blir jo nesten litt rørt...... =) Må bare takke, liker bilen selv og.. Lurer på litt mer ned, i affall foran, også er det jo felger da... Brock B1, Azew A, Steffan EVO, Schmidt sine Space Line..... Kanskje mest lyst på Space Line.... De synes jeg er sinnsyke.....:D

Får dem ganske billig og..... Se da:

post-2765-13804852107176_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe rattet som sto i da jeg kjøpte bilen..............? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!! Det lyyyyyyser Jamex lang vei jo...!! :D Det går for 16200,- Ferdig pruta, jeg regner med det er 24karat!!

Var han invander han du kjøpte den av??

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Blir jo nesten litt rørt...... =) Må bare takke, liker bilen selv og.. Lurer på litt mer ned, i affall foran, også er det jo felger da... Brock B1, Azew A, Steffan EVO, Schmidt sine Space Line..... Kanskje mest lyst på Space Line.... De synes jeg er sinnsyke.....:D

Får dem ganske billig og..... Se da:

:eek: IKKE kjøp dem, jeg vil være alene om å ha dem!!! ;)

Og hva mener du med billig?

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.X:

HAHAHAHAHAHA!! Torte ikke skrive storyen....

Tar det fra starten:

Dro til Tyskland torsdag ettermiddag rett fra jobb. Dansebåten fra KrSand til Hirtshals, og kjørte hardt med den desideeeert mest slitne Mercedes 300 TDT 83' du kan forestille deg... Og sannsynligvis enda litt værre.... Kom fram til Bergkamen ved 06;30 tiden, og tok en kopp kaffe med fyren jeg skulle kjøpe bilen av...

Så måtte vi følge etter han i hans E30 325i til plassen der bilen sto, og hadde stått siden han kjøpte den, med unntak av et par korte prøveskilt-perioder... Bilen stod i en slags låve ved en golfbane... Ergo skiltet til: Golfplatz!! Bestemte meg fort etter litt god gammeldags pruting, byttet G-Lader da den gamle var totalgruset... Tok så en kjapp tur innom Dekra for typegodkjenningspapirer, og satte kursen hjemover i god hastighet, på formiddagen en gang... Dansebåten tilbake, var i Stavanger rundt 3tida på natta, og flyet gikk til Kreta klokka 5..... Ferie....

Rattet: Han som eide bilen før forrige eier var...........................? Riktig: Tyrker.........:D

Så der traff du spikeren noenlunde på hodet, ja...............:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9*16 for 850 Euro med 215/40.... Har du dem eller.......? Sleipe faen, det er MINE.......;)

Jepp, har dem..bare 8x16 med 195/40-16.

Skulle visst være ganske alene også tror jeg ...i Norden etter

det jeg fikk høre.

Så ikke prøv deg... knock hehehe ;):D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt.... Jeg liker ikke deg..... :D Men det går vel greit med an i øst og en i vest......? God helg!!

PS: Hvis jeg får 500 mellom kan vi kanskje bytte med rattet......

Jepp, så lenge du holder deg i Stavanger så går det vel greit ;):):D

tror jeg beholder felgene og mitt eget ratt, selvom om tyrker-rattet ditt sikkert har stor affeksjonsverdi for deg lol lol

850 Euro er jo ikke ille det da, du får som sagt FETE felger ;)

God helg!! :dude:

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra det!! Nå er det bare å satse på at mine venner Hansa og Mack legger lista for kveldens Return konsert!!

:fire: :dude: :fire: :dude: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude::fire: :dude: :fire:

HAHAHAHAHA!!

Bye bye Johnny!!

post-2765-13804852108436_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra det!! Nå er det bare å satse på at mine venner Hansa og Mack legger lista for kveldens Return konsert!!

:fire: :dude: :fire: :dude: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude: :fire: :dude::fire: :dude: :fire:

HAHAHAHAHA!!

Bye bye Johnny!!

Ser ut som det blir bra med liv ja..får håpe Hansa og Mack er gode venner i dag da!!

Gode gamle Return, trodde de hadde lagt alt på hylla jeg...

Må hente meg bil i Tyskland snart jeg og ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider