Gå til innhold

Gærninger i Buskerud

Ranger emnet


golfbil

Anbefalte innlegg

Dekorfjerning ja, ufffff. :| Skal fjerne dekor på en hvit Citroen Jumper om en uke.

Dekoren har sitti på i 2-3 år og bilen har aldri vært annet enn vaska :| Men men, vi går på med MAKT!! :D Må ta meg en tur innom deg en gang jeg er opp til svigers eller svogers :D Gruer meg nesten litt til våren jeg nå, blir ,mye å gjøre her oxo. :D Oxo har man lett for å bli litt lei når man driver med biler i vanlig jobb oxo. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

er ihugga bilpleie fanatiker:titties: jobber på bilpleiesentert i drammen og koser meg med og polere biler:hellothere: :ass: jobba med spesial pleie før og nå er det litt mer fort arbide men etter hvert skal jeg få meg et sted og stå og da skal jeg stå og kose med bilen min og polere på dem hver uke.hehehe viktig med fine biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
skulle fått til en klubb for oss som driver med dettemed litt møter og dele erfaringer om ting vi har gjort og produkter vi har brukt

 

Støtter denne, er selv ikke fra buskerud eller erfaren men hadde vært kult med club, kan skaffe overbillige "Detailer's Club Norway" dekaler (eller noe) vist ønskelig :)

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truhaa, hvilken vei kjører du ut av oslo? Jobber rett ved Lysaker og ser rett ned på hovedveien får med meg det meste som skjer inkludert de ørten utrykknings fartøyene som kjørte der for 2 uker siden og forrige uke. :)

 

Æ æ en søøørrrlending som bor i Bærrrøm ;)

 

for min del så er det litt "pinelig" å eventuelt møte opp med dere som har fete biler, kjører fremdeles rundt i min Hyundai Elantra....hehe :)

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår