lulle Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 noen som sitter inne med moment på bolter, veiv,råder,innsug og topper? til csb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 http://boxwrench.net/specs/chevy_sb.htm Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 noen som sitter inne med moment på bolter, veiv,råder,innsug og topper?til csb jeg har nevnt denne plinglyden.. har funnet hva det var om mye om og men, og graving i olje, det ser ut som skinken på veiven kommer for langt ned i bunnpannen, slenger på et bilde, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvis det er plass under, kan du skjære ut der det tar nedi, og få noen som kan å sveise aluminium til å sveise på en ny plate under. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg har nevnt denne plinglyden.. har funnet hva det var om mye om og men, og graving i olje, det ser ut som skinken på veiven kommer for langt ned i bunnpannen, slenger på et bilde, hva kommer det av at veiven graver ned i pannen..... greit nokk att alt utvider seg når det blir varnt, men det er snakk on gått og vell 1mm. ...skall jo å sies at veiven har vert slipt, det står 3202-ra-d..der er sikkert nomre på lagret. så kommer er annet ett 9 98. så et annet 020 på veivlagrene... orginal nr veit jeg ikke hva er... kan det være noe i det...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hva kommer det av at veiven graver ned i pannen..... greit nokk att alt utvider seg når det blir varnt, men det er snakk on gått og vell 1mm....skall jo å sies at veiven har vert slipt, det står 3202-ra-d..der er sikkert nomre på lagret. så kommer er annet ett 9 98. så et annet 020 på veivlagrene... orginal nr veit jeg ikke hva er... kan det være noe i det...:) skal toppboltene ettertrekkes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hva kommer det av at veiven graver ned i pannen..... greit nokk att alt utvider seg når det blir varnt, men det er snakk on gått og vell 1mm....skall jo å sies at veiven har vert slipt, det står 3202-ra-d..der er sikkert nomre på lagret. så kommer er annet ett 9 98. så et annet 020 på veivlagrene... orginal nr veit jeg ikke hva er... kan det være noe i det...:) Vieva er sikkert slipt 0.020" engang. derav 020. Er vel ikke noen anna grunn til at den tar neddi enn at bunnpanna har fått seg en smell eller ikke passer til motoren :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Vieva er sikkert slipt 0.020" engang. derav 020. Er vel ikke noen anna grunn til at den tar neddi enn at bunnpanna har fått seg en smell eller ikke passer til motoren :) har ikke vert bortig noe, så det er det som er rart og lyden kommer først når motoren begynner å bli varm, tviler på at det er den panna som skal være til den motor. hva utvider seg mest av alu eller støpjern?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.