Volvo 144 DeLuxe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Her er det noen bilder fra når jeg kjøpte bilen i mars 2006 som orginal. Det står en Volvo B20 Motor iden, den har coupe varmer orginalt. Det var egentli ikke meningen og skulle plukke ned bilen, tenkte og kjøpe meg en bil jeg kunne øvelse kjøre med og bruke tilvanlig når jeg ble 18, men det ble ikke som tenkt;) Orginal Front. Høyre side. Her er det en orginal B20 motor som står i Motor rommet. Interiøret Frammi. Interiøret bak. Her står det en coupe varmer som du har en timer invendig som du varierer hvor lenge den skal stå på. Rust hull på innerskjermen. Bagarsjerommet. Litt rust i golvet, var på grunn av at de som hadde bilen før hadde sveiset igjen drenerings hullet på venstre side bak. Fram i Grillen. Her hadde de lagt svampgummi matter(støyisolerings plater) http://i55.photobucket.com/albums/g133/jannis_01/Bilde096.jpg her var det hullene til der kroken har stått. Sveiset igjen de for jeg hadde ikke noe krok. Hjulbuen. Her er golvet ferdig pusset til og bli grunnet og tilføre arcanol. Her er det maling på gang. Her la jeg asfaltplater for og isolere for støy. Og asfaltplatene ble malet igjen. her holder jeg på og male bagarsjerommet. Her er bagarsjerommet så og si ferdig. Her er innerskjermen pusset ned det verste. Her er den grunnet. Her er innerskjermene ferdig smurt med tektyl. Her er bilen før jeg plukket ut motoren, har satt på lavskjermer og R-Sport leppe til den også, men det blir montert senere. her plukket jeg ut like så gjerne ut motoren med det samme:) Under oppmaling. hehe,blir ikke helt frisk etter malings lukta:) Her er toppen, den ble glass blåst ogstå shiftet jeg ventil tetningene og pusset av sotet på ventilene. Starteren. Nylakert. Glassblåst manifold. her er manifolden malet med ovnslakk. Her er Motoren så og si ferdig malet, har byttet alle pakningene på den, skal kjøpe rustfrie skruer sp blir det bra. Pent må jeg si det ble:) Her har bilen blitt understellsbehandlet, rimelig strøkent:) Ble tektylert inni dørene også. Ble også behandlet på innsiden og rundt bakre hjulbuer,for de er jo shiftet. Mangler bare og kjøpe nytt eksos anlegg. Her er Motor rommet sandblåst, så det er ikke noe utsatt rust igjen her nei. Grunnet litt der jeg sandblåste. Her er døren sandblåst på de mest utsatte plassene,tilogmed invendig. Ferdig grunnet i kantene på døra. Her er takrenna sandblåst. Grunnet takrenne. Her er de nye hjulbuene som skall på. Her er de nye hjulbuene satt på og ferdig grunnet. Her er bilen på gang til og bli plukket ned. Tatt ut bakruten. Her er coupe varmeren ferdi lakert. Små deler lakert. Bensingjennomføring Som ny. Topplokket. R-Sport Leppa. Er ikke ferdig ennå, den står helt ribbet og klar til nedpussing og lakering, men har ikke funnet noen som lakkerer helt ennå... bare si fra hvis dere vet av noen som gjør et bra arbeid. Skulle også hatt en bagarsjeluke!? Mvh Jan Håvard. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulere so mykje me en flotte bil!! Ej me ringde på na når den låg til salgs, men d va før longt å køyre før mej.. Ka du måtte gi? Ser ut so du gjer en kjempejobb, stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Steike.. Finfin bil du har altså.. Skal du beholde den helt org eller blir det mer motor etc? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baraka Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bli bra herre! :) Siter Håkon Arndal, mob: 47623778 '65 Amazon - '70 142 - '84 245 - '76 Carina - '69 164 - '73 142 - '76 Ascona B - '66 Bobble - '69 bobble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Like denna biln :D hva lakket du innsug og eksosmanifoiln med? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg