Gå til innhold

Lånte Audien min til naboen. Som takk får eg!

Ranger emnet


Tattoo

Anbefalte innlegg

Utrolig surt..

 

Han har det vel ikke godt med seg selv heller. Er ekkelt å ødelegge andre sine ting. Har en felg på samvittigheta mi.. skal få den oppripa felgen og lage bord av den, med glassplate over (18" polert) - så kjøper jeg ny felg til han.

 

Er generelt i mot å låne bort bilen min, men da spesielt siden jeg kun har delkasko. Om noen ødelegger noe da sitter jeg igjen med ingenting hvis dem ikke kan betale - og et noe surt vennskap i noen dager..

 

Men dette bør han jo klare å fikse opp i om han har fast jobb.

 

GL

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her må du bare få naboen din til å betale, klart han prøver seg med alt mulig drit fordi han skjønner dette kommer til å koste. Enig med fler her at dette ikke er forsikringsak, dette må han punge opp fra egen lomme. Du skal iallefall ikke lide noe som helst for dette, ikke gi etter.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig, når du er vennlig og leverer nøkkelen til han gjøken, skal ikke du stå økonomisk ansvarlig for det der... Ikke ta det på forsikringa de, du skal hvertfall ikke tape på å være kar om å låne bort bilen din...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke fyren da? Hvilken type person er dette da, som har problem med og ta ett lite lån i banken for og ordne opp etter seg? Hørtes ut som er merkelig type som i det hele tatt tørr og være vanskelig på sånt.. Men dere er naboer sant? Lag ett helvete for han, det klarer du:) Hehe... Betal brøytemannskapet for og "dulte" borti bilen hans og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke fyren da? Hvilken type person er dette da, som har problem med og ta ett lite lån i banken for og ordne opp etter seg? Hørtes ut som er merkelig type som i det hele tatt tørr og være vanskelig på sånt.. Men dere er naboer sant? Lag ett helvete for han, det klarer du:) Hehe... Betal brøytemannskapet for og "dulte" borti bilen hans og:D

 

Det er ein Iraner som ikke er heilt go. Han får vist ikke lån på grunn av ein konkurs sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønnet jeg ikke i guds navn (no offence) hvorfor du lot han låne bilen, men spist er spist. Nå skal han betale, ferdig med det :)

 

WORD!!!

 

Han må da ha noe i verdi som du kan ta i pant??

 

Men har han sakt at han skal betale for skaden?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å låne bort bilen til noen som ikke klarer å kjøre bil.. man får skylde seg selv for dette :D hehe... neida.. kjipt det der... av prinsipp sak låner jeg aldri bort bilen min... er kun noen få som har lånt den..da er det gjerne jeg som har tjent på dette på en eller annen måte...

(la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår