Figgi Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei, for en tur innom jobben i kveld, da hørte jeg denne komme brommende. Jeg sier bare fyy f*** for en lyd as... Prata litt med karen, sa han kom fra drammen, var her på familiebesøk. det var en sti motor, sti dempere og sti understell på forestern:race Han trodde det skulle være ca 400 gamp i bilen:D må si at dette er den definitivt råeste Forestern jeg har sett Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Stilig bil! Enda tøffere nå det er en Forrester! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Rå forrester! Må vær en sikker vinner på familieturer :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Så denne i aksjon på gardemoen for noen uker siden og kan bekrefte at den går GODT!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Haha dødstøft :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er innom på jobben ganske ofte, jobba på senteret før som jeg har forstått riktig. Bilen er helt sjef, sti forester er noe jeg har venta en stund på and here it is! :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Han jobbet som securitas på liertoppen, han har slitt mye for å få ut de 400 gampene, den går gått, men den kan gå bedre sa frode til meg sist gang jeg snakket med han. men ulitmate børsa til å legge den bredt i singene:P flire:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gikk vel å få denne med samme motor som Wrx originalt vel? Eller var det samme motor som i Gt'en? Uansett, morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gikk vel å få denne med samme motor som Wrx originalt vel? Stemmer! Faktisk som WRX Sti (ihvertfall den nyere Forresteren) Mye tøffere er den også. Også har den flere HK originalt en impreza Sti (over 300). Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Fy for en stygg front på den nye forester'n der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 finnes body kit etter hvert kverna!hehe, ikke negativt ment men kommer sikkert noe finere enn orginalt, det kommer som regel til alle biler;) untatt noen spesielle da, men si 8/10 biler finnes det en front som er kulere enn org, selvom org, er orginalt og mest stil fulgt. delte meninger om dette, til eieren: STÅ PÅ FRODE! denne bilen er konge fin;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 finnes body kit etter hvert kverna!hehe, ikke negativt ment men kommer sikkert noe finere enn orginalt, det kommer som regel til alle biler;) untatt noen spesielle da, men si 8/10 biler finnes det en front som er kulere enn org, selvom org, er orginalt og mest stil fulgt. delte meninger om dette, til eieren: STÅ PÅ FRODE! denne bilen er konge fin;) Der for jeg sa "den nye forester'n der" :) Samme sier jeg, stå på! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Skulle gjerne sett bilde av HELE bilen.. :/ Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Skulle gjerne sett bilde av HELE bilen.. :/ Her har du ett bilde av hele hvertfall, tatt på streetmeet i drammen. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Han var i trønderlag i helga.... Hørte rykter om ett lite uhell føre han dro opp over... lukta litt på en lyktestolpe eller noe... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg