J.Andreassen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hallo... ka maina du med send pm om du vil ha kontakt info...???kim e det som selger komplette kit.?? Viss du seriøst vurderer å kjøpe et slikt kit kan du ta kontakt da jeg ikke vil legge ut navn og tlf nr hans her på nett, nettopp for å holde useriøse pratmakere unna... Og det er ikke kim som selger disse...;) Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Viss du seriøst vurderer å kjøpe et slikt kit kan du ta kontakt da jeg ikke vil legge ut navn og tlf nr hans her på nett, nettopp for å holde useriøse pratmakere unna... Og det er ikke kim som selger disse...;) Han må nok først selge den bilen han eventuelt har, og få tak i noe audi greier... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 eg skrive vel kansje ein go del dialekt ord.:P men eg e seriøst intressert i og kjøpa sport quattro kit. men da eg lure på er kor eg får kjøpt da. om da er noken i norge so selge komplette kit.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Det STÅR allerede i tråden tlf nr og PM for kontaktinfo. Jeg vet ikke om noen offentlige forhandlere som har, så du får prøve en av disse. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 jeg er ikke storfan nei :)Det begynner å bli FÅ pene GT, coupe quattro og urquattroer. Såfremt bilen ikke er skadet/har mangler synes jeg heller folk bør bruke sine resurser på vedlikehold og restaurering av typ 85, og da eventuelt skaffe seg spesielle egnede deler. Et eksempel på dette kan være å søke frem et Kamei X1 kit istedenfor å slakte ENDA en coupe typ 85. Det som og er litt synd er at Sport quattro glassfiber panser, bredding og lyktesats/front er blitt veldig 'trendy' siste par årene. Og alikevel blir det ikke en Sport quattro. For meg blir dette en effekt ala alle førstegenerasjons A4ene som har RS4 styling (dog er de ofte skeive, mistilpasset og ligner noe fra et spansk postordre firma..) WORD! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Finnes forhandlere på både Ker og dialynx i Norge. Ker: Petter engineering Petter Øistad Phone: +47 92424015 Herkulesveien 110D 2165 Hvam E-Mail: petter1101_85@hotmail.com Dialynx: Auto-Safe Svelvikveien 81 bygg 5 3039 Drammen Tlf: 32 81 05 10 Fax: 32 81 05 09 e-post: auto-safe@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borseste Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Viss du seriøst vurderer å kjøpe et slikt kit kan du ta kontakt da jeg ikke vil legge ut navn og tlf nr hans her på nett, nettopp for å holde useriøse pratmakere unna... Og det er ikke kim som selger disse...;) hei har søkt litt på vacn men har ikke funnet han som støpper såne kitt. skal ikke ha helt kitt jeg da kansje panser og gruppe b vinge. kommer litt and på prisen kan du sende meg en pm om han enten her eller link til tråden på vacn. også var det noen her som prate på en norsk som støpte panser i carbon også men finner ikke igen linken eller mail addrese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Henger meg på der! Er seriøst interesert i å komme i kontakt med norsk støper på dette kittet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Vet ikke om vedkommende har slike liggende lenger, så dere må nok henvende dere til de som er nevnt over, eller sportquattro.nu eller adolfsson i sverige... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borseste Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Vet ikke om vedkommende har slike liggende lenger, så dere må nok henvende dere til de som er nevnt over, eller sportquattro.nu eller adolfsson i sverige... hadde hat mest lyst på i carbon. men det lager dem vel ikke i sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Da er nok KER alternativet, koster fort 4x prisen av glassfiber da... Evt høre med KRB om han som støper for han om det kan ordnes noe. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frepede Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 HeiEr det noen som veit om noen steder de selger sportquattro styling som passer til typ85 coupe quattro?? På forhånd takk. hei, ja har mange plasser i Sverige du kan få kjøpt alt du trenger til disse bilene...bare send meg en mail, så skal du få sider du kan klikke deg inn på. fireringer@hotmail.com hei så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg