Gå til innhold

Ghostriding

Ranger emnet


Erik Braseth

Anbefalte innlegg

Leste nettopp en artikkel på vg.no om dette "nye" fenomenet i usa. Måtte jo såklart inn på youtube og sjekke hva det egentlig var for noe, og nå holder jeg på å le meg skakk ihjæl av alle de tafatte bleikfiskene som skal springe og hoppe rundt på bilen mens de hører på rapmusikk :lol:

 

 

 

haha!

 

bare amerikanere kan finne på noe så "glupt"

 

De klarte å kjøre Merkur'en i grøfta :lol:

 

*edit: vg.no linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det her gjorde en kompis av meg en sein natt for noen uker siden. Kjørte oppover en bakke, "prøv å løp ved siden av bilen a" ropte jeg og det gjorde han.

Satte bilen i 1. gir og lot den dra på tomgang oppover, han ut av døra og løp ved siden av bilen. Ser ikke ut som det går så forbanna fort inni bilen, men han måtte løpe ganske greit for å holde følge.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha!! noe så idiotisk.

Har prøvd det selv, men det er egentlig mest idiotisk.

Gjorde det ikke i den skalaen der jeg da, gikk vel heller på sida å styrte bilen ned gjennom hovedgata i sentrum og styrte bilen klokka 4 en onsdagsmorgen.

X`n satt på og skjemtes.

Det var rett etter at jeg var å prøvekjørte en travbane.

kjedet meg litt den natta for å si det sånn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Så utrolig tragisk. NoTrix: Det har jeg også gjort. Tredde ræva på BMW'n inn i en snø fonne og bare spant. Så satte jeg den i gear og gikk ut å dytta. Måtte løpe bra får å ta den igjen når den løsna ja:)

Husker når jeg var 18 så gjørde jeg det samme med en transporter. Satte den i 1 gear og hoppet ut og pissa i grøftekanten og løp igjen bilen etterpå. Kompis som satt i bilen bak lo så han grein:) Men dette dem har begynt med i statene er jo bare helt tragisk. Mye rert som skal bli inn for tia tydelig vis.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en gang jeg kjørte meg fast med Hi-Ace og måtte sette bilen i gir for så å gå ut å dytte for å få den løs :lol:

 

hehe, det igjen minner meg en gang jeg var på skolen, og noe var fucked med det ene bakdekket, slik at det låste seg HELT når det selv følte for det. Sto på parkeringsplassen med bilen i gir og dytta for å få det løs (løsnet også sånn plutselig når det følte for det)men framhjula spant bare på isen, så det hjalp lite, plutselig løsner jo møkkadekket, og jeg hadde parkert på en plass der skoleveggen var 10m unna elns, blei rimelig stress når jeg skulle slenge meg inn i bilen og stoppe den på 10m før jeg hadde fått et ublidt møte med veggen:) gikk heldigvis bra:win

Det var btw en ascona 1.6S

Møkkabil:fatality:

92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Amerikanere altså... Jeg skal heller bli imponert når noen gjør det i 100 km/t.

 

(Ikke gjør det!)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår