ognaulf Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hehe, får nå se på det du;) Dukker stadig opp nye ting som bare mååå prøves vettu.. Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Off, ikke si det engang :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Mitt siste(et av mange) kjøp hos Autogeek :) - Mothers Powerball - Mothers Powerball Mini - DP Total Interior Cleaner - DP Krystal Glass Cleaner - 2pack Lexol Applicators - Menzerna Top Inspection - Cobra Deluxe x 5 - Cobra waffel weave glass towel x 2 - Mothers Powermetal Polish - Mothers Chrome Polish - Cobra Blue All Purpose 6pack - Wolfgang Tire & Wheel Kit - Foam Tips 10pack - Gratis!: Opti-Seal.... Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Paint gauge er vel nyeste kjøp fra meg. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Pirex. Jeg oxo vil ha Paint Gauge/mY måler. Kikka på diverse her til lands og det er for dyrt. Noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Sjekket det jeg også med samme konklusjon som deg megs fan....4-5 tusen...huff og huff Tips Pirex... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Syk nei? Hjernevasket :hello: Duragloss Total Performance Polish (TPP) #105 Pinnacle Liquid Souveran Wax Meguiars NXT Generation Car Wash Meguiars NXT Generation Tech Wax Meguiars Microfiber Wash Mitt Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 64 oz. Duragloss Metal Polish (MP) #881 Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel Meguiars Water Magnet Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover Meguiars NXT Generation Cockpit Shine Pinnacle Ultra Poly Clay – Buy it by the Pound! EZ Detail Brush pack Meguiars NXT Generation Glass Cleaner Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 Duragloss All Wheel Cleaner (AWC) #821 Cobra Indigo Microfiber Polishing Cloth Cobra Blue All Purpose Microfiber Towels 12 pack Meguiars Soft Buff W-8006 Foam Polishing Pad 6.5" Meguiars Soft Buff W-7006 Foam Cutting Pad 6.5" Meguiars DA Buffer Backing Plate 5" Meguiars NXT Generation Speed Detailer Nå skal det sies at jeg bestilte ilag med Ognaulf på forumet da.. Men antallet på hver ting gjør at prisen er HØY. "4 av den, 5 av den" osv.. Så regner med at det blir stille NeDD`s bestillinger hos AG en stund fremover nå ;) Startet med å "lange" Bilpleie midler NeDDz? "eeeyh..phist..hypp på no blankt tell auto`n eller? Grom DG 105 her, 200 spenn? Lukter snadder åsså mann, kom igjen a, ikke vær så jæ##a kjip a, mye bedre tripp en TW gir asså" Alle bestillingers mor det der NeDDz, du er gal....Flere en meg som trenger en skulder her inne etterhvert ser jeg...he he Kommer til å bli løsemiddel skadet alle mann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Alle bestillingers mor det der NeDDz, du er gal....Flere en meg som trenger en skulder her inne etterhvert ser jeg...he he Kommer til å bli løsemiddel skadet alle mann... Lite med langing, selv om det kan slik ut. Greit å være godt rystet før vinteren da :D 2 store pakker som er på veg <3 (PS: Jeg har hvit bil, blir lett skitten) Eneste er nå, at, jeg treger litt på at jeg ikke bestilte det kit`et til å polere lyktene med.. Men det ble så mye dollars alt i alt, at jeg måtte sette grensen en plass. :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Grense??? hvor???? Shop till you drop....eh he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Kommer til å bli løsemiddel skadet alle mann... Heldigvis blir vi ikke silikonskadet da! :P Hvis det gååår.... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Silikon hukomelse er hakket OVER teflon hjerne, så det lover bra... Ser fortsatt på damene, men husker ikke hvorfor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Gaah hvor lang tid tar det føre dette toll greine fra fedex kommer? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Grense ja :P Putrer rundt på lærlinglønn, så det merkes litt på kontoen da :) Sandersen, ikke alltid at de kravene kommer.. Så lenge de ikke oppererer med kraftige forsinkelser da :/ Jeg "venter" fortsatt på et brev fra FedEx.. :/ Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 De ringte meg for ca en 3-4 uker sia og sa de trengte fødselsnr mitt :wonder: Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Wee! Da var pakken(e) på plass! :thumb Kjennere vet hvilke produkter det er. Spør om noen lurer på noe. Ble tungt for postmannen gitt: EDIT: Zoom inn ved å klikke på den der "CLick to zoom" linja rett over bilde.. Da ser man bedre hvilke produkter det er :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg