Gå til innhold

Vectra, den vinrøde perle! Unggutten er i gang igjen s.22

Ranger emnet


Opel-guy

Anbefalte innlegg

  • Svar 339
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det blir fett med slik eksos jeg :) og for meg er det det som teller! Men takk :)

 

Vel da er det på tide med update synes jeg har jo skjedd litt av hvert i det siste.. har fått bakluka fra Håvard, stabstag, nye plugger og strober hehe Så slenger ut noen bilder!

 

Interiøret er nærmest ferdig!

DSC00479.jpg

 

mer neon

DSC00478.jpg

 

Stabstag, plubber og strober kom i posten!

DSC00491.jpg

 

Bagasjelokk

DSC00503.jpg

 

Også et par helhetsbilder!

DSC00489.jpg

 

DSC00487.jpg

 

DSC00485.jpg

 

Så har jeg fått lånt et skikkelig kamera av søstern og tatt noen bilder av motorrommet med stabstag montert!

IMG_5176.jpg

 

IMG_5177.jpg

 

OG her er film av strober montert!!

http://www.youtube.com/watch?v=xA2c3ztwCYY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart baklykte lakk, grønn lyktelakk som

Så lurer jeg på hva disse ledningene skal på, dette er fra venstre framdør inne i høyttaler hullet..

http://i90.photobucket.com/albums/k244/switch_90/DSC00049-1.jpg

 

Og disse i venstra framdør!

http://i90.photobucket.com/albums/k244/switch_90/DSC00050.jpg

 

Det er til de stygge orginalhøytalerene som sitter i opel`er.

 

Skal egentlig være en form for kontakt der, som går til en annen kontakt i orginalhøytalerfestene.

 

Flott prosjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for svar silvrblue :)

 

Så kommer noen bilder forhåpentligvis noen av dere vil like :) har fått bilen på hjul igjen, men med noen felger jeg hadde liggende da! er 215/45 dekk på så blir mye bedre når jeg får på de nye! Men har skjedd noe jævlig kjipt.. clutchen min er helt fucka :( haff.. håpet på å få kjøre litt rundt på garden i dag, men neida... men men.. kos dere med bildene!

 

DSC00516.jpg

 

DSC00517.jpg

 

DSC00518.jpg

 

DSC00521.jpg

 

DSC00522.jpg

 

DSC00523.jpg

 

DSC00524.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel skjer ikke så mye om dagen... går i pussing og sparkling for harde livet.. herregud så vanskelig det er å få bakluka til å bli perfekt.. men har pussa ferdig begge framskjermene, bakdørene, ene bakskjermen og frontfangeren hvertfall :) så begynner å hjelpe på!!

og valsespesialisten kommer hvertfall ikke før om 2 uker..

 

her har jeg sparklet,pussa og lakkert :) digger lakken jeg altså :D

DSC00585.jpg

 

Også har jeg laget et ordentlig feste til filteret og lakkert det i samme farge som toppdekselet!

DSC00584.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update..

sitter å venter på at valsespesialisten skal ringe opp igjen men han virker jo fader meg så jævla userriøs! Er andre gangen han sier han skal ringe meg opp igjen men gjør detikke..! Så skal ringe han i morra og gi han ei kjæftsmell!!!

men har da fått satt på hjula :)

 

DSC00591.jpg

 

DSC00593.jpg

 

Også driver jeg å stoper inn instrumentholdere i a-stolpen!

DSC00589.jpg

 

prøvemontering etter glassfiberstøping.

DSC00606.jpg

 

er også nesten helt ferdig med å pusse bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår