Gå til innhold

Forsikring av volvo 245?

Ranger emnet


BadMikke

Anbefalte innlegg

Jeg har 944 kr i forsikring hver måned, delkasko, 16000km pr år på 90 mod 240, 230F motor.

 

Og -10 eller 20% bonus... Jævla audi-møkk som måtte stå i veien for meg.. :P

 

 

Jeg har i Terra. Er ikke 100% fornøyd, men.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har gjensidige nå, betaler 5400 for delkasko på 945 turbo, (25.000 pr år), og 2300 for delkasko på 245 (20.000 pr år) ingen bonus pga av lengre utenlandsopphold....

men har firma- og husforsikring der også, da. er 29 år.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring volvia norge på :66 81 84 40 der får du billig forsikring. de forsikrer bare volvo og renault eller hvordan i faen det staves:) med 20% og delkasko betalte jeg 7500.- for 3 år siden... når jeg hadde kommet opp til 50% måtte jeg betale 3000.- det var for en 84- b21a 240... har en kompis som forsikra en 740 turbo der og han måtte ut med 11000 med 20% bonus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe vits i å utsette det, lønner seg å opparbeide seg bonus fra første stund. :)

 

greit nok å opparbeide seg bonus.. men å betale mer i forsikring enn det bilen koster hadde jeg aldri gjort.. greit å sette bilen på en av foreldrene dine i starten syntes jeg.. Jeg måtte ha betalt rundt 15 000 for min audi 1.8t, men jeg satt den på fatter og betaler nå 6 000..

 

Spørs jo om du har en del spenn å rutte med i fra starten av.. Jeg har hvertfall ikke flere tusen kr å bare kaste ut av vinduet pga at jeg skal spare opp noen bonuspoeng i en alder av 19 år..

 

Jeg venter noen år til jeg har fått litt mer penger å bruke på forsikring..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er bedre og begynne og betale med en gang da.. så jeg fpr bonusen.. men volvia der skulle jeg vist få gode avtaler igjenom norsk volvo klubb buskerud :P kansje det lønner seg der da :P hehe.. men da må jeg bare regne med litt mye penger fram til jeg er 21 da :(

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår