jjjj Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei Skal kikke på en 66mod mustang i morgen, noen feil som er gjengangere???noe en bør se etter etc. takker for seriøse svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Rust i hjulbuene bak :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 og selfølgelig rust gennerelt på en sliken gammel bil......... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har du bilder av den? nett annonse? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jjjj Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har du bilder av den? nett annonse? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1320332&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Sjekk at den er skikkelig ombygget fra 6'er til v8 bil.Bremser, bakaksling fjærer osv. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 6er utgaven har 4 hjulbolter, 8er har 5. Har han ikke bytta det kan du regne med å måtte bytte selv ettervært. Og om det ikke er bytta trengs det å bytte fjærer og dempere også siden 8er motoren veier mer en 6ern. Løft på gulvmattene foran og se etter fukt fra cowlen siden den har tendens til å ruste og lekke vann inn i coupen. Sjekk også resten gulvet for rust skader og fukt. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jjjj Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei takker for gode svar, fikk følgende mail fra selger(se under).kan sveise ,så noe rust er akseptabelt men gidder ikke å sveise rust i månedsvis. I og med at det er rust bobler rundt omkring kan det tyde på at det er en typisk "amerikansk fort og gale oppussing" i og med at det ikke er lenge siden den er lakkert. Så eg frykter å finne mer rust i karosseriet, evt at det er tectylert over rustet. Prisen er for øvrig 50.000 Trenger innspill har ikke peilling på mustang. her er litt historie på bilen. bilen var bestilt fra Usa som strøken , men det viste seg at den hadde følgende feil da den ankom norge. 1. rust i gulvet begge sider hull ca 15 cm diameter 2. rust bobler flere plasser på bilen . 3, intreør er ok 4. motor er totalt renovert og er strøken , gir kasse ok men lekker litt olje , 5. eksos anlegg nytt 6. dekk nye 7. mangler kun engangs avgift på ca 4000 kr så kan du registrere den , men du må antaglelig fikse noe på den av rusetn for og få den godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jjjj Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sjekk at den er skikkelig ombygget fra 6'er til v8 bil.Bremser, bakaksling fjærer osv. Hvordan se at bakaksling er fra en åtter, og ikke en sekser?hva skal eg se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 6er utgaven har 4 hjulbolter, 8er har 5. Har han ikke bytta det kan du regne med å måtte bytte selv ettervært. Og om det ikke er bytta trengs det å bytte fjærer og dempere også siden 8er motoren veier mer en 6ern. som mustang95 sa så pent lenger opp i tråden her:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ingen som leser postene mine, snifs snifs hehe Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jjjj Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ingen som leser postene mine, snifs snifs hehe Sorry:) fikk den ikke med meg! Var å kikket på bilen i dag, fant en del rust bla under dørene, i bagasjerommet, i dørken++ fant også noe i stolpen v/frontvinduet,noe som har vært borti rust rundt vinduene, mye arbeid å fikse??er mustangene kjent for å ruste her??rust i gulv + dørene sveiser eg selv, men syter litt med å ta rusten rundt vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Uff da, så mye rust. Hvordan var det med rust i motor rommet? Kan nesten vedde på at det er rust under cowlen også, men det ser du ikke før du fjærner den, og den må sveises på igjen. Håper du er glad i å sveise :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Var den bygget sikkelig om til åtter eller? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg