bilcross_driver Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Noen som bygger noe i vinter ell? Jeg bygger Kadett GSI, trenger bur så er det noen som har ett som har sitti i bil eller er ferdig bøyd så ring eller send mail! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg bygger e30..med volvomotor:uhhmmwhat?: :eek: Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 jeg bygger passat stv med "audi femmer" Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 bygger kadett c med 2,0 ford motor Noen som bygger noe i vinter ell? Jeg bygger Kadett GSI, trenger bur så er det noen som har ett som har sitti i bil eller er ferdig bøyd så ring eller send mail! har et ferdig bøyd og sveist bur til gsi liggende, men det er galvaniserte rør med søm, og det er vel for langt vekke fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 bygger VOLVO med VOLVO motor:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Fortsetter me og bygge på min bil Volvo 240 B23a me b230a forgasser ;) skal lakke den svart og rosa :D og skjifte cluths, dempere bak, fikse nokka småtteri på mellomakslingen og fikse opp i motor rommet. så d ikke ser ut som ett dass der Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 har et ferdig bøyd og sveist bur til gsi liggende, men det er galvaniserte rør med søm, og det er vel for langt vekke fra deg Er vel ikke lov med rør med søm? Er litt langt unna å ja desverre. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 bygger volvo 240 må b230 motor og litt små trim Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bygger Lada 1500 med Ford 2,9i V6 (om jeg får plass) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jeg bygger e30..med volvomotor:uhhmmwhat?: :eek: da holder i vertfald mottoren bedre;) men er ikke bmw litt dorlig einet til bilcross? uavhengi bak stiling og 40 runder på rattet..., men det er jo smak og behag det da uansett så lykke til;) bilcross driver: vis du kommer over to bur så trenger jeg det andre, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jeg bygger opel omega i vinter ;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 da holder i vertfald mottoren bedre;)men er ikke bmw litt dorlig einet til bilcross? uavhengi bak stiling og 40 runder på rattet..., men det er jo smak og behag det da uansett så lykke til;) tja, får prøve meg fram..får se hva det blir etterhvert.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 bygd færdig 3 biler allerede jeg:D.. men nå blir det ikke noe mekking på en stund.. Lars erik bryhn ble nemlig pappa 2.januar og det er han jeg bygger for, så nå er i alle fall 3 biler klare da:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 bygd færdig 3 biler allerede jeg:D.. men nå blir det ikke noe mekking på en stund.. Lars erik bryhn ble nemlig pappa 2.januar og det er han jeg bygger for, så nå er i alle fall 3 biler klare da:D:D ferdig med tre st. ja hmm,,, jeg har ikke begynt på noen enda jeg, hehe har holt på med så mye annet rart... du for hilse han fra meg og si gratullerer da! Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ferdig med tre st. ja hmm,,,jeg har ikke begynt på noen enda jeg, hehe har holt på med så mye annet rart... du for hilse han fra meg og si gratullerer da! ja eller, mangler noe småplukk på dem, men det tar jeg nå snart... er ikke no stress... ikke bygd noe altså? rcn bilen klar til sesongen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg