acoupe Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 hei, På bilen min så er girstanga litt slarkete(corrado), den går enkelt og fint i gir men det er ikke så tight. I dag så jeg på wheeler dealers at dem skifta giroverføringene under bilen, og etter det så ble giringa som ny. Kan dette hjelpe meg med å bli kvitt den lille slarken i girstanga på corradoen? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Kan ikke noen nye pakninger i giroverføringen fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bytt pakninger, foringer og fjærer og ellers det du måtte finne.. alt i fra kula du holder på, ned igjennom gulvet, og fram på kassa... så er du nok godt på vei... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hei,På bilen min så er girstanga litt slarkete(corrado), den går enkelt og fint i gir men det er ikke så tight. I dag så jeg på wheeler dealers at dem skifta giroverføringene under bilen, og etter det så ble giringa som ny. Kan dette hjelpe meg med å bli kvitt den lille slarken i girstanga på corradoen? mvh stian REgner med at du såg programmet der de tok en golf 1 gti der byttet de foringene i giroverføringen..men siden du har corrado har du nok waier overføring.. ikke stag som på golf 1 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 REgner med at du såg programmet der de tok en golf 1 gti der byttet de foringene i giroverføringen..men siden du har corrado har du nok waier overføring.. ikke stag som på golf 1 okey, men hva kan jeg gjøre for å få vekk slarken da? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 okey, men hva kan jeg gjøre for å få vekk slarken da? det har jeg desverre ingen svar på... muligens kjøpe deg et shortshift kit og se om det blir bedre da.. for da bytter du hvertfall hele girspaken. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 man får vel "rebuild"-kits til wire-overføring og tenker jeg.. sikkert svinedyrt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 jeg tenkte giroverføring da jeg så tråden.. men kan være at jeg tar feil... tenkte iaff jeg skulle prøve å bytte giroverføringer og motorfester på volvon jeg har tenkt å kjøpe! :) håper det hjelper der iaff.. ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg