Hot Rod Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei. Så har det u-unngåelige skjedd. Rusta har dukket opp under gummilista på bakrutene på Astroen. Det er rutene på bakdørene det er snakk om. Disse rutene er limt. Går det an å ta vekk den utenpåliggende gummilista for å få fjernet rusta uten å ta ut hele ruta? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Du kan jo prøve å pirke den ut, men tipper at den sitter litt godt fast! Kan nok være det beste å løpe innom en glassmester å få han til å skjære ut rutene... så kan du få fjærnet rusta skikkelig med en gang! Han har sikkert ny gummilist på rull/universal, som du kan få kjøpt 2 lengder av, så kan du bare kjøpe 2 tuber med 1K rutelim Rapid på Whurt å klaske de inn selv når rusta er fiksert og det er lakket og klart! :bok: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jaja. Er vel ingen vei utenom tenker jeg. Brune rustrander nedover hvitt karosseri er ikke så veldig pent. En i fjor tilbød meg åpningsbare bakruter fra en brukt Astro. Kanskje hadde det vært en ide når man likevel må ut med de gamle rutene... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Er greit viss du skal overnatte i bilen, i know :) Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg