The Gølf Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit er jo ikke noe farge.. I utgangspunktet så syns jeg ikke en hvit bil er så veldig pen..Men hvis evt stylinga er clean og bilen ikke er møkkete;) så begynner det å bli bra.. Når du viser en BMW M5 som er hvit. Så er bilen fin,ikke pga av fargen men pga linjene og selve bilen.. Bilen hadde vært tøffere med en annen farge.. Dette er bare mitt synspunkt... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit er ingen farge nei.. men det er ikke svart eller.. når du leser på forumet er det det hvite du ser.. det svarte er bare et hull.. hehe. Ville nok aldri hatt hvit bil, Men de som er pene og gjennom ført er fine. Det er ikke gamle råtne toyotaer og mazdaer fra 80 tallet.. Selv kjører jeg bringebær rød bil.. litt penere ja.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Er det ingen av dere som har sett en Octavia RS i candy white da? Var på nippet til å kjøpe den, men den ble så fort skitten. Og her i nord hvor vi har en del insekter om sommeren er det vel ikke noe å satse på.... Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit bil er gromt det, og å være så frekk i kjeften når du har en forbanna moped\handicapbil i siggen er vel litt sånn.. hmm? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit bil er kanon :D Ikke fullt så skitten Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Syns hvitt er knalltøft jeg:) Men vedlikehold er ett nøkkelord som sagt, blir fort stygg vist ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit er jo Japans 'racingfarge'. Jeg hadde gjerne lakket S2000 min hvit om jeg hadde litt mere bil-kroner på konto nå. NSX-R i hvit for eksempel. Eller Integra Type R. STi Spec-C. Yummi. Det har med tradisjoner og gjøre, pluss at i mine øyne er hvit blitt skikkelig racingfarge. På en vanlig familiebil? Neppe. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvite biler er maks pent om de er gjennomført clean.... og nyvasket =P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Syns hvitt er knalltøft jeg:) Men vedlikehold er ett nøkkelord som sagt, blir fort stygg vist ikke:) Det du ser på bilen min på bildet over her er etter en dag på E18, ca 10-12 mil.. Man har vel annet å gjøre enn å vaske bilen hver dag ;) Om sommeren er det greiere, for da spyler jeg som regel av den med hageslangen når jeg kommer hjem, men er jo håpløst om vinteren. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 kvitt kan være tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvit er jo Japans 'racingfarge'. Jeg hadde gjerne lakket S2000 min hvit om jeg hadde litt mere bil-kroner på konto nå. NSX-R i hvit for eksempel. Eller Integra Type R. STi Spec-C. Yummi. Det har med tradisjoner og gjøre, pluss at i mine øyne er hvit blitt skikkelig racingfarge. På en vanlig familiebil? Neppe. Hvit er fint, på den rette bil! Spec-C :race Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 En klar vinner!! Viking067, har du det bildet der liggende i litt bedre oppløsning? Me want for bakgrunn :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Mer hvitt: "White is the new black" :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Å enda mer hvitt: Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Alfa 156 er vanligvis en stilig bil, men på bildet ditt ser den ut som en hvit fiskebolle med hjul på. Med litt mer farge i kinnene kommer formene og linjene bedre fram, lakken reflekterer mer av omgivelsene noe som bidrar til å beskrive formene bedre. Og det at lakken reflekterer mer av omgivelsene gjør også at lakken ser mye blankere ut. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg