Gå til innhold

_Martin_: Ford Sierra, prosjekt førstebil

Ranger emnet


_Martin_

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du finner plass i budsjettet til en vinge, så bør du spandere det på bilen;)

tror det kan gjøre mye;)

anlegget så ikke så værst ut nei..

dunker det?

 

 

Vinge hadde gjort seg det ja :) Anlegget dunker det, men har ikke spillt så høyt enda da. Skal se om jeg får bestilt senkefjører og effektanlegg i morgen ;)

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har 40 mm senkefjører på eiker til 998 kroner nå!! Hvis du ikke har fått det med deg liksom..hehe..Billig er det ihvertfall :)

http://www.eikermotorshop.no

 

fått med meg det vettu, men hvilke skal jeg bestille. Det står på fjørene til sierra sedan:

 

FJÆ-26-1-041 Erstatt med 26-1-031 Ford sierra sedan 40mm

Modell: 87-02/93 TUV Papir: 99 1379 00 01

 

Skal jeg da bestille disse? Får jeg disse godkjent på sedanen?

 

FJÆ-26-1-031 Senkesett Ford sierra hatchback 40mm

Modell: 04/84-02/93 TUV Papir: 1226

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FJÆ-26-1-041 Erstatt med 26-1-031 Ford sierra sedan 40mm

Modell: 87-02/93 TUV Papir: 99 1379 00 01

Disse du skal ha ja... Jeg har slike, og driver å godkjenner i disse dager..Ikkeno problem det :) Dette må du gjøre for å få det godkjent:

 

Firehjulskontroll på verksted+justere lys ca. 1000 kr

Godkjenning hos biltilsynet, skrives inn i vognkort ca. 600 kr

 

Så det blir en del ekstra kostnader, men det er verdt det, spissinga har f.eks. lett for å bli feil foran med de nye fjørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse du skal ha ja... Jeg har slike, og driver å godkjenner i disse dager..Ikkeno problem det :) Dette må du gjøre for å få det godkjent:

 

Firehjulskontroll på verksted+justere lys ca. 1000 kr

Godkjenning hos biltilsynet, skrives inn i vognkort ca. 600 kr

 

Så det blir en del ekstra kostnader, men det er verdt det, spissinga har f.eks. lett for å bli feil foran med de nye fjørene...

 

 

Ok :) Men lurte bare på om jeg skulle bestille de som er til hatchbacken siden at det står ERSTATT i teksen til fjørene som er til Sedanen?

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Men lurte bare på om jeg skulle bestille de som er til hatchbacken siden at det står ERSTATT i teksen til fjørene som er til Sedanen?

 

Var i hvertfall ikke de det stod hatchback på jeg bestilte...Jeg sjekka akkurat bestillinga mi her, og der står det de andre (de jeg quota i posten over her)...Jeg fikk riktig jeg, når jeg omsider fikk dem (tok LAAAAng tid) så skal nok være dem... Men det er mye å velge i der ja..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i hvertfall ikke de det stod hatchback på jeg bestilte...Jeg sjekka akkurat bestillinga mi her, og der står det de andre (de jeg quota i posten over her)...Jeg fikk riktig jeg, når jeg omsider fikk dem (tok LAAAAng tid) så skal nok være dem... Men det er mye å velge i der ja..hehe

 

Hehe ok. Hvor lang tid tok det?

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tok vel rundt 2 mnd før jeg fikk dem...Men var litt uheldig fordi jeg bestilte rett etter at dem hadde bestilt opp fra levrandør..Da ville dem nemlig vente til dem hadde fått flere bestillinger før dem bestilte opp mer fra levrandøren..Det var dette dem sa var grunnen til at det tok så lang tid. Men nå kjører dem jo tilbud, så det er sikkert mange som betiller nå for tida..Du får dem sikkert raskere du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår