FX2000 Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 fant ut at jeg hadde 4 stemplers calippere :) det er bonus Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 men først en kommentar til det *TKV* sa... TOPPEN??? Jeg har da ingen topp.. motoren min er som deilige damer toppløs :P for alle som ikke vet det så har ikke vankelmotoren en så kaldt "topp" heller ingen ventiler eller kam.. så er ikke helt som den "otto" motoren du er kjent med ;) :thumb Mente ikke toppen, men i hodet nitt akkurat da ble det plutselig topp. På simtechracing så tilbød de porting, det var det jeg egentlig tenkte på. Men tilbake til motoren din. Morsomt å endelig få den ut. Fått den ned i kjellern eller står den i garasjen? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 se her ja, faen nå skjer det ting Papperboy! Må få snoka litt på bilen din til sommern hvis du dukker opp på noe treff :) Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Gjør dere klar til og le.... vankel motoren var litt tyngere en først antatt :S å få den på hengeren var ikke noe problem fodri vi hadde elefanten. men og få den av igjen var ikke like enkelt... planen var å løfte motoren sånn at vi stroppa den til en stige og løfta på hver side.... men :S:S:S det var tungt... knakk nesten stigen :S men vi fikk løftet den ned på den måten da... jeg sto som betong mast og tokk all vekta mens min trofaste hjelper rahmi :thanks løftet den ned... vi skjønte fort at vi ikke kom noen vei med dette... etter å ha gått runt huset noen ganger. så kom lyset til meg... SNØMÅKA jah helt riktig SNØmåka.. vi velta motoren oppi snømåka og begynte å dra... det skrapa og peip i grusen... så ser vi at vi kommer til en liten bakke og tanker bare ok dette går ikke... så tenker jeg vi drar den på gresset.... etter vi finner ut at det ikke er så veldig lurt finner rahmi ut at vi har jo noe snø igjen da... og da var det gjort. lagde en snø vei (motorisert) LOL rahmi måker snø ;) og da bare dro vi den på plass forran døra... og neste tak så skal den ned i kjelleren... dette er trappa :S men gira kassa var lett da... tokk en liten trall på den planen for å komme ned trappa er og løfte opp måka og spikre planker i trappa og file den ned med en talje ... får håpe det går bra håper dette svarer på sprøsmålet ditt tkv.. og jah jeg skal porte extended tenker jeg... Fobo.. blir nok ingen treff med rx-7 en i år må bygge motor nå også blir det karroseri og understell etter motoren er 100% håper dere fikk litt underholdning :) :thumb (ps. kreativitet på lavt nivå) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 haha , rått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Så ut som en grei løsning det da!! Haha, Trappa kan bli et lite hinder ja! Får håpe det går bra! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 jah regner med det går greit :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Er ikke helt sikker på om det er akkurat dette kittet du skal ha men synes nå dette var tøfft også. http://www.hksracing.net/product_info.php?products_id=324&osCsid=0343afe9fe895d50fe5425d94cead2a5 Hva synes du? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 hvis du rensker blokka for innsug, turbo, svinghjul osv så er det ikke noe problem å bære den for 2 stykker. Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hehe tenkte å prøve det... men er det noen som vet hvor mye motoren faktisk veier...? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 fått tatt av en del på motoren insug og manifold og turbo tenkte å ta ev resten i dag så kanskje vi klarer å løfte den ned :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ser bra ut dette! :). Skal gå hele veien nå du? ;) Er så mye man kan gjøre selv om man har tid og pågangsmot til og jobbe med det. Sparer mange tusen kroner på slikt :) Skal følge med her ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 må gjøre ting selv når man ikke har råd til å la andre gjøre det ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Er ikke helt sikker på om det er akkurat dette kittet du skal ha men synes nå dette var tøfft også. http://www.hksracing.net/product_info.php?products_id=324&osCsid=0343afe9fe895d50fe5425d94cead2a5 Hva synes du? sorry at jeg ikke har svart før på dette... :S jo det kittet er veldig aktuelt.. dama sytest det var fett :P hehe så mulig det blir det... når jeg ser fremover vet jeg ikke om det blir så lenge til heller ;) HEHE :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Fått tatt av noe mer på motoron da? Blir morro når du skal bære den opp trappa igjen!:p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg