Svends3n Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 takk for det:) Nå er det under 2 uker igjen til oppkjøring:D bilen blir registrert samme dag som jeg har oppkjøring- 2. juli.. da trenger jeg bare betale halv årsavgift:) Har også bestilt crystal clear tåkelykter og deksler til fjærbeinslagrene fra tmtuning.com:) det var så gult lys i de originale tåkelyktene.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jævelig fet golf du har:)hvor mye er det for den leppa du har på bakfangeren og sidekjørta?stå på døds rå bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 takker:) betalte vel 900-1000 kr for bakleppa og 1800 for sideskjørtene:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg vil være helt ærlig me deg...men den bakleppen har en veldig merkelig vinkel... stikker vel litt mye ut bakover , hvis du har mulighet såå skulle du justert den til ca 90 * ellers velidi fin golf =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg vil være helt ærlig me deg...men den bakleppen har en veldig merkelig vinkel... stikker vel litt mye ut bakover , hvis du har mulighet såå skulle du justert den til ca 90 * ellers velidi fin golf =) er helt enig med deg der:) men bedre enn ingenting:) skal kjøpe ei nye etter hvert:) men dette er jo en begynnelse:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 helt klart alle må bynne et sted...men jeg tror ikke du trenger kjøpe ny eller ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Tenkte litt på den bakleppa, men ellers synes jeg biler ser rimelig strøken ut utvendig nå :D Har du lagt ut bilde a den innvendig? :) I såfall har ikke jeg tenkt over det bilde?!? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 har ikke bilde av den innvendig enda.. men skal ordne det:) men den er jo stort sett original innvendig:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 her er et litt stilig bilde av bilen utenfor huset der broren min bor:) Har fått gjort noe i helga også:) solfilm på bakruta, gitter i fangeren og diffuseren også fikk jeg grøftelys fra tmtuning, så de er også montert:D holder også på med ny hattehylle:) den blir trekt i løpet av uka:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 I dag har jeg tatt lappen, så d blir nok mye cruising framover;) har forresten polert bilen i dag og byttet starter da den gamle var gåen.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Okei...får vel vente på det bilde jeg da :) Skal du ha bakrutespoilern ell? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hehe:) jeg glemte det.. skal få ordnet bilde:) hvilken bakrutespoiler? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 her er bilder av interiøret: er på jakt etter gti stoler:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Nå er denne bilen til salgs:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1599931 Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 pen bil, men tror den er endel overpriset. Ikke for å være kritisk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg