golfbil Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jo... det er nesten farlig deilig! Ihvertfall når man ser og kjenner resultatene så umiddelbart. Jeg tok meg selv i å stå og se på bilen i 5 minutter etter at jeg satte den i garasjen... :cool: Er jeg på vei til å bli gal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jo... det er nesten farlig deilig! Ihvertfall når man ser og kjenner resultatene så umiddelbart. Jeg tok meg selv i å stå og se på bilen i 5 minutter etter at jeg satte den i garasjen... :cool: Er jeg på vei til å bli gal? HAHA. Er vel ikke noe i veien med det. Man skal nyte det man er fornøyd med:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er jeg på vei til å bli gal? Velkommen i gjengen!!! hehe Faren for at du er blitt bitt av en "sykdom" er nok tilstede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg vil gjerne sykmelde meg selv :) Klør i fingra etter å fortsette clayinga! Var forresten ikke verst lukt på den Quik Detailer'n heller. Litt kokosaktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg vil gjerne sykmelde meg selv :) Klør i fingra etter å fortsette clayinga! Var forresten ikke verst lukt på den Quik Detailer'n heller. Litt kokosaktig. Bare vent du, det blir værre og værre (mer og mer gøy) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er det jeg er redd for.. det er uansett ganske tilfredsstillende å ha en bil som er ren og pen! Har allerede fått kommentarer på jobben...! Selv om jeg ikke har polert og vokset skikkelig ennå.... hehe har brukt endel kroner på saker og ting for å gjøre jobben bedre og enklere... :) Men regner bruken av penger på hobby-bilpleie som en "investering" som bevarer bilen bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jaja, det hjelper kanskje ikke så mye likevel, når andre folk driter fullstendig i hvordan de parkerer og åpner dørene sine. I dag oppdaga jeg to feite lakkavskallinger på dørlista og ei brei ripe fra en dør som er trykt godt og med vilje inn i min dør. Faen jeg blir så jævla irritert på sånne folk. Jeg prøver tilogmed å parkere langt vekk fra innganger og sånn, men det var da en jævel som bare MÅTTE sette fra seg bilen sin 20cm unna min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putas Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er så idiotisk med folk som gir f i sin egeng og andre sin bile. Skulle vært skuddpremie på sånne. Trist det med bilen din :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Grr.. jeg får skaffe meg en lakkstift og fylle igjen det verste og pusse med 3000 papir over og polere opp etterpå.. Men men.. i morra får jeg pakke, og da blir alt så mye bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg vil gjerne sykmelde meg selv :) Klør i fingra etter å fortsette clayinga! Var forresten ikke verst lukt på den Quik Detailer'n heller. Litt kokosaktig. Slik er det alltid med Meguiars produkter ;) Like spennende hver gang å kjenne på lukta av et nytt produkt ifra de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti:) Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sikkert jeg som er blind eller ikke har fått det med meg men hvor får man tak i dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sikkert jeg som er blind eller ikke har fått det med meg men hvor får man tak i dette?? Bare svaksynt ;) Står i første post noe om autogeek.net Der skal jeg bestille ifra i februar, når bilpleiesesongen er rett rundt hjørnet :D Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bare svaksynt ;)Står i første post noe om autogeek.net Der skal jeg bestille ifra i februar, når bilpleiesesongen er rett rundt hjørnet :D Bilpleiesesong er det hele året... faktisk er det enda viktigere om vinteren, med all salting og dritt som er på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Husk også at det blir 25 prosent moms på alt som tas inn inkludert prisen på frakten. så om prisen på varen er 500 og frakten 500 blir momsen 25 prosent av 1000 kroner, nemmelig 250. Sånn så man slipper kjedelige overaskelser. Legg også på tollbehandlingsgebyr. Dette varierer fra 89 til 150 hos posten og fra ca 150-600 hos diverse fraktfirma som DHL, UPS osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Når jeg bestiller fra AutoGeek, betaler jeg bare moms på varene, ikke på frakt. betaler heller ikke noe Tollbehandlingsgebyr ol. for meg ser det slik ut: varer 500 + mva (125) + frakt ca 500 (dette varierer fra 250 og oppover vekt/str) = 1125,- Vet ikke hvorfor jeg ikke betaler noe ekstra, betaler du mva på frakt og tollbeh gebyr nOstra? Håper ikke det er noe de samler opp da hos posten og sender meg regning senere, første gangen jeg bestilte var 4-5 månder siden, så jeg ville vel hørt noe etter kort tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg