242 1,9l Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 kjøpte meg ny rånebil bittelillejulaften jeg.. så nå har jeg bare 6 240'r tror jeg :crazysant: brukte bilen godt første kvelden og fikk nok av gamle kjerringer som ringte snuten etter meg.. hehe.. bakerste potta er fjerna+feil tenning = masse bråk og stikkflammer :D Jeg og en kompis som satt på ble tillogme slått ned av en haug med nedopa utlendinger når vi kom tilbake til holmlia og parkerte bilen fordi den bråkte for mye.. :crazysant: skulle bare klabba dem ned med den bulka framskjermen din.. jævla .......... pakk!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Fikk detta av dama til jul! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Ja , vet at dato'n er feil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 kult! Kjøpte disse til 242'n jeg da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Limt på hvit glasse til bremselyse selv eller kjøpt lykta sånn? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 kjøpte den slik jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hvor? Fikk en baum, fastnøkler, pipesett og muttertrekker! :D Stort sett det som kan brukes i bilen tipper jeg! :) En magestor kosebamse av dama da... Men veit ikke helt! Trur hu blir litt grinete om den får plassen hennes! Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Kjøpte de brukt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jaok. Da er jeg med! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 hehe! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 ahh:) Min fikk el-vifte og strobe-kit :D Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg